Beantwoord

Kan geen backup meer maken naar de icloud



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7

Hey @A. Brouwer,

Allereerst bedankt voor de terugkoppeling en waardevolle informatie! Ik moet je voor nu het antwoord schuldig blijven, maar ik ga dit gelijk doorspelen naar onze techneuten. Blijkbaar loopt er iets nog niet helemaal lekker in combinatie met je versterker. Zodra ik een update ontvang, deel ik dat hier graag met je. :relaxed:

Hoi @Waqqas bedankt voor je reactie,

Dat heb ik ook geprobeerd maar helaas nog niet gelukt, via een ander wifi netwerk werkt het wel daarom heb ik al een keer geprobeerd om ons eigen modem te resetten en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen maar helaas heeft dat ook niet geholpen.

Het toestel is helemaal up-to date

Reputatie 7

[Moderator edit] Door de nieuwe firmware van eind mei is dit probleem voor het Zyxel modem helemaal opgelost. 

 

Hoi @A. Brouwer,

Ik heb gelijk de terugkoppeling voor je. Het issue met de Zyxel versterker en de back-up van iOS apparaten is bekend bij onze techneuten. Het probleem wordt gelukkig in een volgende firmware update opgelost en momenteel zitten we in de testfase van de update. Tot die tijd blijft de versterker jammer genoeg de stoorzender, maar de update komt er aan!

 

 

Reageer