Beantwoord

kapotte kabel

  • 17 October 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Sinds vorige week donderdag geen internet in postcode 3742. T-mobile geeft aan dat er geen storing is. De buren bij andere providers hebben te horen gekregen dat er een kabel geraakt is door stedin. Tmobile stuurt een weer na de melding een monteur langs maar die komt voor niets. Is er een manier om inzicht te krijgen in het repareren van de glasvezel? Klantenservice kan alleen de monteur plannen die donderdag dus gaat roepen dat er geen signaal binnen komt. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 18 October 2022, 14:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Joebaarn, goed dat je dit aangeeft. Dit is bij ons nog niet bekend voor zover ik kan zien. Ik heb de technische dienst daarom meteen ingelicht. Je kan de monteur voor de zekerheid laten komen, maar het hoeft niet. Je kan de afspraak dan zelf annuleren via de afspraaklink of door te bellen naar 020-3232767. Ik zal het gestarte onderzoek persoonlijk in de gaten houden!

Reageer