Beantwoord

klacht

  • 29 March 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Via deze weg, omdat ik totaal niet geholpen ben een klacht over jullie als Odido. Omdat Tweak Glasvezel haar diensten stopt heb ik me bij jullie aangemeld. In overleg zou de overstapdatum 22 maart 2024 zijn. Jullie als Odido regelen de overstap met Tweak. Helaas is iemand bij jullie vergeten mij een installatiepakket voor de monteur te sturen, waardoor de overstapdatum wordt verschoven. Helaas heeft Tweak ons toch op 22 maart afgesloten en zitten we sinds die datum zonder internet. Voor de goede orde: door jullie toedoen, want dat heeft een medewerker aan de telefoon toegegeven. Echter is er niemand die voor een oplossing kan zorgen. De eerstvolgende datum voor installatie zou 29 maart worden…. dat is nog tot daar aan toe. Toen stuurde Guidion mij een berichtje dat het helaas twee weken later werk. Dus even: dan zit ik drie weken door een fout van Odido zonder internet! Dit was voor mij de limit! Ik zou overigens door een van jullie collega's, ene Rinske worden teruggebeld. U voelt hem al aankomen: er belt bij jullie niemand terug. Wat een slechte reclame. Ik heb dus afgelopen dinsdag direct bij jullie opgezegd en me bij Ziggo aangemeld. Dit gaat allemaal veel vlotter. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt, en wat het ergste is, het lijkt jullie ook helemaal niets te interesseren. Ik ga nog een klacht bij Radar, Meldpunt indienen (ik geloof niet dat jullie er warm of koud van worden), maar ik wil dat iedereen weet wat jullie voor een slechte service geleverd hebben. 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 March 2024, 17:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gewezen klant, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak. Dit is niet de service die ik gewend ben van ons en ook geen vlekkeloze start. Ik had je hier graag mee willen helpen. Ik begrijp je keuze in de overstap en wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider. Sorry dat het zo heeft moeten lopen, we nemen dit mee, als verbeterpunt, voor de toekomst. Ik had gehoopt dat we dit ook voor jou konden realiseren.

Reageer