Beantwoord

klacht

  • 29 March 2024
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Via deze weg, omdat ik totaal niet geholpen ben een klacht over jullie als Odido. Omdat Tweak Glasvezel haar diensten stopt heb ik me bij jullie aangemeld. In overleg zou de overstapdatum 22 maart 2024 zijn. Jullie als Odido regelen de overstap met Tweak. Helaas is iemand bij jullie vergeten mij een installatiepakket voor de monteur te sturen, waardoor de overstapdatum wordt verschoven. Helaas heeft Tweak ons toch op 22 maart afgesloten en zitten we sinds die datum zonder internet. Voor de goede orde: door jullie toedoen, want dat heeft een medewerker aan de telefoon toegegeven. Echter is er niemand die voor een oplossing kan zorgen. De eerstvolgende datum voor installatie zou 29 maart worden…. dat is nog tot daar aan toe. Toen stuurde Guidion mij een berichtje dat het helaas twee weken later werk. Dus even: dan zit ik drie weken door een fout van Odido zonder internet! Dit was voor mij de limit! Ik zou overigens door een van jullie collega's, ene Rinske worden teruggebeld. U voelt hem al aankomen: er belt bij jullie niemand terug. Wat een slechte reclame. Ik heb dus afgelopen dinsdag direct bij jullie opgezegd en me bij Ziggo aangemeld. Dit gaat allemaal veel vlotter. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt, en wat het ergste is, het lijkt jullie ook helemaal niets te interesseren. Ik ga nog een klacht bij Radar, Meldpunt indienen (ik geloof niet dat jullie er warm of koud van worden), maar ik wil dat iedereen weet wat jullie voor een slechte service geleverd hebben. 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 March 2024, 17:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Gewezen klant, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak. Dit is niet de service die ik gewend ben van ons en ook geen vlekkeloze start. Ik had je hier graag mee willen helpen. Ik begrijp je keuze in de overstap en wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider. Sorry dat het zo heeft moeten lopen, we nemen dit mee, als verbeterpunt, voor de toekomst. Ik had gehoopt dat we dit ook voor jou konden realiseren.

Na vele malen contact geprobeerd te zoeken en uiteindelijk een gesprek met een medewerker te krijgen die in het buitenland was. Die me vertelde me na 2 dagen terug te contacteren. Helaas is dit niet gebeurd. Dus probeer ik het hier. In heb een abonnement voor mijn kleine zoontje. Hier had ik altijd een limiet op laten zetten in de shop. Dat hij geen extra kosten kon maken. Dit is erop gezet in de tijd van t mobile. Ik heb zelf ook bij t mobile gewerkt en mijn oud collega had het erop gezet. Nu vertelde de medewerker aan de telefoon dat ik het abbonement had verlengd, terwijl ik dit nooit had gedaan en geen aanpassingen had gemaakt. Nu ontvang ik een rekening van meer als 300 terwijl het abonnement 11 euro is. Dit is toch schandalig. In zet het hier neer, zodat anderen hier niet de dupe van worden. Dit kan gewoon niet. Schandalig!!!! Odido Nederland Odido Nederland

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Francissoi Ook voor oud medewerkers zijn de regels gemaakt.

Stop met spammen 

 

Wanneer je dit spam vindt dat is apart, zonder naar de klant te kijken. Kom maar met een passende oplossing. Simpel en met doorvragen waar het probleem zit. Misschien wanneer je goed op let leer je iets waardevol.  Hoe ga je met mensen om en hoe kom je erachter wat een klant nodig heeft. Door open en gesloten vragen te stellen en niet blindelings aannemen wat jij denkt maar op feiten en meedenken met je klanten. Dat houdt klant service in. Ken je de coach techniek LSD?? Zoek maar op. Zal waardevol voor je zijn in verdere ontwikkeling. 

Reputatie 7
Badge +3

Als medeklant begrijp ik de frustratie en dat je die vooral breed wilt delen in elk topic wat maar iets van ‘een raakvlak’ heeft met wat je overkomt, maar ik hoop ook dat je begrijpt dat andere medeklanten die medeklanten proberen te helpen dat toch een beetje zien als ‘spammen’.

Heb jaren forum beheer gedaan, maar heb altijd geprobeerd om te voorkomen op de ‘banned’ knop te moeten drukken .. en .. dat was niet altijd even eenvoudig.

Om toch een iets beter beeld te krijgen van waar het niet goed gaat, wat is de basis van dit hoge bedrag … in game purchase of iets anders?

Heb zelf het ‘geluk’ gehad dat ik ooit uit het niets aan abo van een spel (iets van super surfer o.i.d.) plotseling bleek te hebben, maar dat is door toen TM op een correcte manier afgehandeld.

Je verwijzing naar LSD is mooi, maar dan moet je zelf ook open staan voor een dialoog. Communicatie is een twee weg systeem, dus niet 1 persoon die zijn ‘vuil’ wel over de schutting mag gooien.

En ook in LSD, respect voor elkaars mening is key om tot een oplossing te komen.

En om te voorkomen dat we iemand anders zijn topic ‘kapen’, stel ik toch voor om een topic voor jezelf op te zetten. Dan kan er veel directere communicatie ontstaan tussen jou en een medewerker van Odido, maar zonder dat een andere topic starter plots zijn probleem onder gesneeuwd ziet worden .. deze persoon start niet een topic, om er vervolgens achter te komen dat er wel heel veel ‘ruis’ op zijn probleem komt.

Reageer