Beantwoord

Klacht omgang klanten

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Zijn er meerdere mensen met problemen rondom T-mobile Thuis?

-----------------------

 

Ik heb sinds 21-08 een Thuis-abonnement bij jullie. Of beter gezegd; ik dacht een abonnement te hebben. 

Op 25 augustus heb ik contact met jullie opgenomen en aangegeven dat mijn verbinding niet werkte. Ik heb destijds tot 3 september moeten wachten op een monteur, waarna de verbinding gerepareerd werd. Al vier dagen later kreeg ik bericht dat mijn abonnement opeens stopgezet zou zijn (zonder mijn medeweten) en dat ik mijn apparatuur in moest leveren. Bijna twee weken later, op 18 september, kreeg ik wederom het bericht dat mijn abonnement opgezegd werd en nu per 30 september. Ik heb direct toen ik deze mail heb ontvangen jullie op de hoogte gebracht en aangegeven dat ik deze NIET heb opgezegd. Weer vier dagen later, op 22 september, viel mijn gehele verbinding weg en ook dit heb ik dezelfde dag bij jullie aangegeven. Sindsdien zit ik zonder televisie en internet en kreeg ik vandaag bericht dat ik mijn apparatuur in moet leveren, omdat mijn contract stop is gezet. Ik moet dus een hele nieuwe aanvraag doen. Mijn nieuwe apparatuur kan pas halverwege oktober geleverd worden en direct een monteur meesturen (omdat ik al geen werkende verbinding had) is ook niet mogelijk?!

Ik vind jullie aanpak, omgang met klanten en de berichtgeving zeer onprofessioneel.

Bovendien kost dit hele gedoe mij veel tijd. Ik heb jullie klantenservice al meerdere keren geprobeerd te bellen, maar wacht standaard langer dan 20 minuten, waarna soms de verbinding vanuit jullie wordt verbroken.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 5 October 2020, 12:24

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Lottekobsen,

Het is mij na ongeveer 30 uur telefoneren wel gelukt om een klacht in te dienen. Niet dat dit echt veel zin heeft hoor. De eerste 2 e-mails waren in het ronde archief verdwenen maar omdat ik te vasthouden was hebben ze toch maar uiteindelijk een klacht geregistreerd. Na meer dan 3 weken (de tijd die mij verteld werd dat ik geduld moest hebben)  heb ik maar weer eens gebeld. Nu bleek opeens mijn klacht nog niet in behandeling te zijn genomen.

Ik moet nu maar weer een paar dagen wachten en dan gingen ze uitzoeken wat er met mijn mails gebeurd was (de klacht konden ze niet meer terug vinden).

Als je dus nog de mogelijkheid hebt om over te stappen naar een andere aanbieder zou ik dit zeer zeker in overweging nemen.

De klacht ging over het gedrag van medewerkers van de "klantenservice” en het feit dat mijn ouders (waar het  contract van is) meer dan 2 jaar hebben gewacht op het oplossen van een storing.

Ik las op de community dat er mensen maanden wachten, voor deze mensen kan ik hopen dat zij niet meer dan 2 jaar geduld moeten hebben.

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @lottekobosen,

Allereerst excuus voor de problemen die je ervaart, en fijn dat je hier aan de bel trekt. Ik wilde dit meteen tot op de bodem uitzoeken, maar zo te zien wordt je al goed geholpen door een collega van mij via onze Facebook chat.

Wat ik graag nog toe wil voegen aan het gesprek op de Facebook chat: de emails die je van ons hebt ontvangen over de opzeggingen werden veroorzaakt doordat andere providers jouw internetlijn wilden overnemen. Hieraan moeten wij gehoor geven, behalve als je aangeeft dat wij de aanvraag van de andere provider mogen betwisten. Daarom proberen wij jou altijd zo snel mogelijk te informeren, zodat wij kunnen voorkomen dat je onvoorzien wordt afgesloten door een andere provider. Jammer genoeg is dit bij de laatste keer niet gelukt. Het beste kan ik je aanraden om bij jouw buren na te gaan of ze per ongeluk op jouw adres een abonnement hebben besteld, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Ondertussen doen wij onze uiterste best om jouw zo snel mogelijk aangesloten te krijgen, en ik heb er volledig vertrouwen in dat mijn collega die dit voor je in de gaten houdt het in goede banen zal begeleiden. Als ik desondanks nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag.



Hi @Ivo043,

In het volgende topic geef ik aan *informatie weggehaald op verzoek van Ivo043*Raadsel, al weken geen internet!

Reageer