Bij dezen dien ik een klacht in m.b.t. mijn T-Mobile Thuis Internet abonnement. Op 25 mei is mijn T-Mobile Internet (Glasvezel) geïnstalleerd. Direct na installatie een storing aan mijn broek die anderhalve week heeft geduurd. Gelukkig was mijn Internet van mijn vorige provider nog niet afgesloten, waardoor ik nog van Internet gebruik kon maken.
24 juni en 4 verstoringen verder waarvan de kortst durende storing 48 uur duurde. Ik zit op dit moment wederom sinds dinsdagmorgen zonder Internet. VolkersWessels langsgeweest zonder het probleem te verhelpen. Nu in afwachting op de T-Mobile monteur om het ONT kastje te vervangen. Eerstvolgende mogelijkheid voor een afspraak is donderdag 1 juli!!!! Onacceptabel om tot 1 juli zonder Internet te zitten in deze tijd van Thuiswerken via een mobiele hotspot. Hier kunnen de mannen en vrouwen die ik aan de lijn krijg niets aan doen, maar het wederom anderhalf week zonder Internet zitten is meer dan onacceptabel. Mijn Internet verbinding heeft vaker niet gewerkt dan wel. Noodzaak vanuit T-Mobile om hun klanten in dergelijke situaties correct te helpen is ver te zoeken.
Ik zie graag dat mijn klacht serieus wordt opgevolgd en zie dan ook graag dat hier direct actie op wordt ondernomen om dit asap en ver voor 1 juli op te lossen. Klanttevredenheid is ver onder nul gedaald.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel