Beantwoord

Knipperd los lampje huawe converter glasvezel

  • 7 July 2022
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Hallo

Sinds dinsdag al geen glasvezel Internet meer door knipperd los lampje op de huawei converter.

Inmiddels na 5x gebeld te hebben een afspraak mail gehad voor een guideon monteur. Die kon ik pas in plannen over wel geteld 8 werkdagen echt niet best.

Gelukkig kende ik iemand die ook werkzaamheden doet voor guideon en die heeft in hun groepsapp een monteur voor komende maandag kunnen regelen.

Maar nu hoor ik al dat deze monteur waarschijnlijk voor niks gaat komen omdat het probleem waarschijnlijk in wijkcentrale ligt van kpn ( van wie het glasvezel netwerk is)

Bij een rood knipperend los lampje is het euvel 99% een probleem in de wijkcentrale.

Nu wil ik via deze weg dat jullie nog een keer gaan kijken in jullie computer of jullie kunnen zien waar het probleem nu ligt. Is er wel of geen signaal naar mijn woning toe?

Ik ben eerlijk gezegd het een beetje beu dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd door zeer amateuristisch gedoe

icon

Beste antwoord door BeMu 7 July 2022, 21:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Er mogen geen 2 of meer topics aangemaakt worden over het zelfde onderwerp, een van beide zal daarom door een moderator worden gesloten of verwijderd.

Reputatie 7

Hoi @Bd81, welkom op de Community!

Het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is inderdaad niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Probeer het een volgende keer bij maximaal één topic te houden, zo blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 😄

We pakken het verder op in je andere topic: knipperend los Rood lampje glasvezel | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.