Knipperend PON lampje | Rode wereldbol | Geen internet

  • 3 January 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 1

Ook ik heb bij thuiskomst vandaag het bekende knipperende PON lampje. Na drie eerdere blunders van Odido:

Monteur verkeerde kabeltje gebruikt

Huisnummer aanpassen nog steeds niet gelukt

Per ongeluk patchkabel in de wijkcentrale verwijderd (geen topic van)

Zou ik het erg op prijs stellen als dit kundig wordt opgelost. Dus zoals @Jeffrey_V zegt niet iemand van Guidion mijn kant op sturen maar het probleem direct oplossen in de wijkcentrale oid.

 

Voor de duidelijkheid het probleem zit niet bij mij.

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @iwashington 

Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie. Gelukkig zie ik dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat de zaak nogmaals is doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik heb jouw opmerking in het ticket gezet, zodat hier rekening mee kan worden gehouden tijdens het onderzoek. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @iwashington 

Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie. Gelukkig zie ik dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat de zaak nogmaals is doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik heb jouw opmerking in het ticket gezet, zodat hier rekening mee kan worden gehouden tijdens het onderzoek. 

Reputatie 1

Er is natuurlijk weer een monteur ingezet van Guidioin, je zou eens afwijken van je protocol. Opvallend was dat 10 minuten voor de monteur aanbelde, het PON lampje opeens niet meer knipperde. Lijkt wel of er in de centrale wat geprutst wordt.

De monteur had helaas geen vriendje daar zitten. Na wat testjes bleek de verbinding met de centrale wat stroperig. Toch maar weer de glasvezel controleren die de vorige monteur zou hebben vervangen.

Monteur verkeerde kabeltje gebruikt

Wat blijkt, kabeltje nooit vervangen. Staat toch echt in het rapport dat dit wel gebeurd zou zijn. Dat noemen wij thuis gewoon liegen.

Het lijkt nu allemaal weer te werken, de vraag is voor hoe lang. De verbinding is duidelijk onstabiel.

Reageer