-
-
is een Master Poster
-
16 reacties
Ook ik heb bij thuiskomst vandaag het bekende knipperende PON lampje. Na drie eerdere blunders van Odido:
Monteur verkeerde kabeltje gebruikt
Huisnummer aanpassen nog steeds niet gelukt
Per ongeluk patchkabel in de wijkcentrale verwijderd (geen topic van)
Zou ik het erg op prijs stellen als dit kundig wordt opgelost. Dus zoals @Jeffrey_V zegt niet iemand van Guidion mijn kant op sturen maar het probleem direct oplossen in de wijkcentrale oid.
Voor de duidelijkheid het probleem zit niet bij mij.
Welkom op onze Community! @iwashington
Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie. Gelukkig zie ik dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat de zaak nogmaals is doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik heb jouw opmerking in het ticket gezet, zodat hier rekening mee kan worden gehouden tijdens het onderzoek.
Bekijk origineel