Beantwoord

lan valt iedere x uit o[p de zyxel T50 modem

  • 4 July 2021
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

sinds kort T-mobile thuis , maar begin er al aardig spijt van te krijgen !!!

de Zyxel T50 modem gooit iedere x op de gekste momenten de Lan verbindingen van het internet af ,

wifi blijft wel soms door werken , 

alles doorgespit in mijn eigen netwerk , maar kan niks anders fout vinden . 

ga maar weer terug naar oude internet provider .

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 July 2021, 13:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @basecompeter 

Voer eens een fabrieksreset van het modem uit door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

En misschien eens kijken zonder een eigen setp achter de modem?

al tientallen keren gedaan , nu 2 weken bij tmobile thuis en alleen maar uitval , ook met alle setup achter de modem er af , zit nu alleen nog 8 poorts giga-bit swich achter , die ook maar voor de zekerheid vervangen hebt , ik weet 100 % zeker dat het aan de modem van tmobile ligt of aan hun lijn !! 

en ja ze kunnen de lijn uitmeten maar begin er toch nwel mijn twijfels over te krijgen ze daar wel weten wat ze doen , en wat voor producten ze leveren ,

ging naar tmobile toe om alles bij 1 provider onder te brengen , maar wat een spijt er van.

ga maandag opzeggen ..

 

Reputatie 7
Badge +15

@basecompeter 

Heb je toevallig een vlan capable router? Gewoon even vlan 300 instellen en aansluiten op de mediaconverter om te testen of er dan geen problemen zijn.

dank je wel voor het proberen te helpen , ook met niks achter de modem iedere x problemen .

ben het nu iedere x word er een lijn meting gedaan of de modem op fabrieks instellingen gezet , soms werkt het 2 a 3 dagen en dan weer niet ..

heb het abbonement opgezegd kan hier niet mee werken .

dank je wel voor het proberen te helpen , ook met niks achter de modem iedere x problemen .

ben het nu iedere x word er een lijn meting gedaan of de modem op fabrieks instellingen gezet , soms werkt het 2 a 3 dagen en dan weer niet ..

heb het abbonement opgezegd kan hier niet mee werken .

Heb je na de meerdere lijnmetingen ook al gehoord wat daaruit naar voren is gekomen? Misschien heeft @Boris of één van de andere moderators hier inzage in? Laten we hopen dat het gewoon een kwestie is van het modem omruilen ?!

 

Reageer