Beantwoord

Last van hoge ping

  • 26 October 2019
  • 1 reactie
  • 698 Bekeken

Ik heb laatste tijd last van hoge ping en ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals router resetten, opnieuw starten etc.

En het probleem kan niet bij de server liggen want ik heb het op verschillende servers geprobeerd waar ik normaal 85 - 90ms krijg en nu krijg ik 160ms en zelfs op 4G krijg ik betere ping, Ik heb tracert gebruikt in Windows en het lijkt mij een bad routing probleem.

 

Ik wil graag weten of T-mobile hier iets aan kan doen.

 

.

icon

Beste antwoord door Folkert 26 October 2019, 20:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Beste @AhmetT1 

Probleem is bekend bij T-Mobile, voor details zie dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/blijven-jullie-alleen-via-as3320-dtag-aan-het-internet-hangen-316274

Groet, Folkert