Beantwoord

LG TV server issue

  • 27 November 2020
  • 3 reacties
  • 1271 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Vandaag een nieuwe LG TV ontvangen en naar nu blijkt kan ik geen gebruikersovereenkomsten downloaden door een server issue. Ik krijg de melding dat er een serverfout is opgetreden. Ik zag dat hier een gesloten topic over was. Een oorzaak kan zijn dat de datum om mijn router onjuist is: Fri, 18 Feb 2000 (!!!!). Er werd een workaround gegeven via Google DNS server. Heb ik geprobeerd en dat werkt niet. Wat is de oplossing voor dit probleem?

 

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

 

Vriendelijke groet,

Duncan

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 November 2020, 23:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DuncanB 

Je kan het misschien even omzeilen door met de hotspot van je mobiel te verbinden?

Je kan in dit topic een reactie achterlaten om de tijd en datum van je Draytek handmatig te laten aanpassen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/hoe-kan-ik-de-tijd-veranderen-op-draytek-vigor-2132f-modem-326538/index3.html

Dankjewel @Waqqas. In eerste instantie lukte het nog steeds niet. Daarna geprobeerd via de XS4ALL WiFi van mijn ouder. Lukte ook niet. Toen weer via hotspot van m'n mobiel. Toen lukte het wel.

Reputatie 7

Hi @DuncanB

 

Om het centraal te houden wil ik je vragen in dit topic te reageren: Draytek issue met datum/tijd

 

PS. Er is iets aangepast, zou je nog eens willen kijken of de LG store weer verbinding kan maken? 

Reageer