Lijn overgenomen tijdens aanvraag

  • 7 November 2020
  • 34 reacties
  • 725 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?

Nee deze week nog niet ! 

Ik heb het doorgegeven, hopelijk kunnen ze het oplossen. 

Fijne avond

Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?

Nee deze week nog niet ! 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?

Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 

Beste Boris ,

Ik heb nog steeds geen internet helaas !

@Boris er is nog steeds geen internet en vraag me af of dat ooit nog gaat komenn😞

Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 

Beste Boris ,

Ik heb nog steeds geen internet helaas !

Reputatie 7

Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 

Jaa het kan hard gaan…. Waarschijnlijk komt T-Mobile wel met een compromis, dat hebben ze ook bij mij gedaan. Het verhaal is lastig aangezien dit “probleem bij kpn ligt”. Het is een omweg maar je zit in ieder geval niet zonder wat ik persoonlijk heel netjes vind van ze.

Hey, wat vervelend dat het niet allemaal werkt. Ik heb dit zelf ook meegemaakt dat het internet niet werkte. Vervolgens klantenservice gebeld en een voucher van onbeperkt internet gekregen voor 7 dagen. Misschien handig om die aan te vragen zodat je sowieso 7 dagen je werk kunt doen?

Ja had ik gekregen maar is vervelend je moet elke keer weer sms instellen en je telefoon gaat snel leeg als je aan het werk bent en ook moet telefoneren en heb ondertussen al 2 vouchers gekregen .

Hey, wat vervelend dat het niet allemaal werkt. Ik heb dit zelf ook meegemaakt dat het internet niet werkte. Vervolgens klantenservice gebeld en een voucher van onbeperkt internet gekregen voor 7 dagen. Misschien handig om die aan te vragen zodat je sowieso 7 dagen je werk kunt doen?

Reageer