Beantwoord

LOS lampje brand en t-mobile verhelpt het probleem niet.


Sinds 5 april ben ik klant bij t-mobile, het internet is die dag aangesloten en alles werkte naar behoren. Na 2 dagen gebruikt te hebben gemaakt van het internet viel het weg en sindsdien is het niet opgelost door t-mobile. (LOS lamp brand op huawai kastje in meterkast)

Inmiddels al 5x gebeld met de klantenservice en die beloven mij elke keer dat er naar het probleem gekeken wordt en ik eventueel gebeld wordt om een afspraak in te plannen met de monteur. Dit is na 1,5 week nog steeds niet gebeurt en ik ben nog geen steek dichter bij de oplossing. Naast dat er niks met mijn probleem wordt gedaan wordt mij geen feedback gegeven of er iets mee gedaan wordt. Pas wanneer ik zelf bel hoor ik weer dezelfde valse belofte dat ze snel met het probleem aan de slag gaan.

Kan iemand van t-mobile mij echt verder helpen? (en daadwerkelijk zorgen dat er iets met mijn probleem wordt gedaan of mij feedback geven over de oplossing)

icon

Beste antwoord door Boris 20 April 2022, 12:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jessezeper 

Kan je eens een foto plaatsen van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter op 1 foto?

En helpt het even stroomloos halen van de mediaconverter ook niet?

Ik heb op dit moment geen foto bij de hand, deze kan ik vanmiddag voor je uploaden (zal even zoeken naar een foto waar het principe hetzelfde is). En alles van het stroom halen werkt helaas niet, heb dit al meerdere malen geprobeerd.

Kon toch een foto vinden (dit is de huidige situatie)

 

Reputatie 7
Badge +15

@jessezeper 

Het zou beter zijn wanneer je een foto van je eigen huisaansluiting hebt, dan kunnen we zien of daar niks mis mee is. Mag ook later.

Dit is een foto van mijn meterkast :) kon toch een foto regelen

Reputatie 7
Badge +15

@jessezeper 

Er is zo direct niks verkeerds te zien of misschien in het glasvezelaansluitpunt maar daar zou een monteur dan naar morgen kijken.

Reputatie 7

Hi @jessezeper,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik help je graag verder op weg. Ik zie dat er inderdaad al contact is geweest met onze telefonische collega’s en dat de situatie momenteel in onderzoek is bij onze technische dienst, waarbij het lijkt dat een directe aansturing van een monteur niet direct zin zal hebben. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt geholpen en dat we meer duidelijkheid kunnen bieden, heb ik direct navraag gedaan bij mijn collega van de technische dienst bij wie het probleem in onderzoek is. Ik ben nog in afwachtging van zijn terugkoppeling, maar zal je direct daarin meenemen via dit topic. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ik houd je op de hoogte! 

Reputatie 7
Badge +15

@Boris 

Gewoon even benieuwd maar waarom is een monteur niet direct nodig? Bij een rode LOS lampje is er geen glasvezelsignaal?

Reputatie 7
Badge +16

@Waqqas Slim dat je het opmerkt en het checkt! Het lijkt erop dat het probleem bij de access switch zit, dan heeft het geen zin om Guidion aan te sturen maar dient de netbeheerder langs te gaan in de POP. Dat is nu nog een voorzichtige aanname, maar op dit moment wel de enige juiste! 😊

Reputatie 7

Hi @jessezeper ,

Het lijkt erop dat onze vraagstelling zoden aan de dijk hebben gezet! Er is per direct een monteur aangestuurd van de netwerkbeheerder, in dit geval KPN, om de verstoring in de wijkcentrale te verhelpen. Zo kunnen wij het best direct het probleem doen onderzoeken en oplossen. We houden je daarvan graag op de hoogte, maar het stemt al erg positief dat er snel is gehandeld. We houden contact!