LOS lampje rood

  • 2 September 2023
  • 11 reacties
  • 125 Bekeken

Sinds gisteren heb ik al problemen met het internet. Ik heb het gevoel dat ik wellicht dit hele weekend geen internet ga hebben, vandaag knippert het lampje rood van LOS. Alles al een reset gegeven maar niks heeft geholpen. Als dit zo doorgaat hoef ik niet meer bij T-Mobile en ga ik wel weer terug naar mijn oude provider, waar ik geen problemen mee had. 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @itsjustnelis, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik zie dat je hiervoor al met onze klantenservice gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze techneuten zullen hard voor je aan de slag gaan om je zo snel mogelijk online te krijgen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @itsjustnelis, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik zie dat je hiervoor al met onze klantenservice gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze techneuten zullen hard voor je aan de slag gaan om je zo snel mogelijk online te krijgen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 

Ik heb zo’n gevoel dat het vandaag nog altijd niet is gefixt. Ik hoop voor vrijdag, want heb t wel nodig voor mijn werk. 

Update, nog steeds geen internet, neem aan dat er geen techneut is langs geweest bij het kastje. Als nieuwe klant geeft dit best een slecht beeld. Een voucher alleen lost dit niet op. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @itsjustnelis, het ticket staat nog open. Ik verwacht dat we hier snel aan toekomen en je snel weer online bent! 

Zijn twee dingen gezegd nu, eerste is een kabel die verkeerd zat en nu wordt er gezegd ‘er komt een update morgen(woensdag)’ ik snap t allemaal niet meer.

Als ik het zo lees over het forum moet een monteur komen, en hebben wij dalijk geen tv of internet voor de komende weet ik veel weken door de drukte. Ik denk dat ik dan maar ook niet ga betalen voor deze maand als ik niet eens gebruik heb van kunnen maken. Thanks voor de slechte ervaring als nieuwe klant :) tevens is het tv everywhere op mijn moeders mobiel en die heeft geen hotspot. Dus tv kijken kan ook niet met een hotspot ;) 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @itsjustnelis, het liefst zagen wij jou ook al lang en breed genieten! Ook vandaag zijn wij erg hard voor je aan de slag geweest omdat wij merken dat een aantal andere klanten bij jou in de omgeving ook problemen ervaren. Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk te achterhalen waar dit aan ligt en nog belangrijker, hoe dit opgelost gaat worden. Maak je ook geen zorgen, wij kunnen absoluut je abonnementskosten crediteren. Wat betreft de hotspot: door een hotspot aan te maken maak je jouw mobiel in feite een Wifi router voor andere apparaten. Zo kan ook je moeder's mobiel, of de TV, verbinden met jouw mobiel en zo alsnog op het internet surfen. Als je TV beschikt over een cast- of streamfunctie zou je ook het beeld op je telefoon af kunnen spelen op je TV.

Ondertussen doen wij er alles aan om een permanente oplossing voor je te vinden, ik hoop jullie zo snel mogelijk uit de brand te kunnen helpen!

Hartelijk dank voor het crediteren dat het mogelijk is, gisteren te horen gekregen m.b.t. het internet. 

Vandaag of morgen zou ik gebeld worden door een anoniem nummer voor een monteur. 

Nou weet ik dat het aardig druk is en dat als ik gebeld word dat de monteur in het weekend dan niet komt dus heb waarschijnlijk als ik gebeld wordt vandaag of morgen dat de monteur niet gelijk beschikbaar is, wat heel jammer is..

Helaas te horen gekregen aan de telefoon dat het ‘onhold is’ en gebeld zou worden wanneer er een ‘oplossing’ is… dus na dit weekend is het hoogst waarschijnlijk nog niet opgelost. Dit is heel spijtig en kunnen jullie niks aan doen, alleen die externe monteurs.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @itsjustnelis, bedankt voor je terugkoppeling. Ik hoop echt dat het snel geregeld wordt! Wil je mij op de hoogte houden van het proces? 

Op naar dag 9, geen telefoontje gekregen. Benieuwd naar morgen :) 

Reageer