Beantwoord

Mijn internet werkt niet na stroomstoring

  • 24 July 2023
  • 5 reacties
  • 602 Bekeken

Gisterenavond had Liander een stroom storing en dat is gelukkig na 2 uur opgelost maar me internet is niet terug gekomen.. me modem blijft een rood lampje geven bij internet !?  Wat te doen.?

icon

Beste antwoord door miek0otje 24 July 2023, 17:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @miek0otje, slim dat je hier aan de bel trekt, dit is absoluut op te lossen! Het lijkt erop dat je Media Converter wel online is maar dat het modem nog een probleem ervaart? Na een stroomstoring raden wij aan om eerst de Media Converter en vervolgens ook het modem van het stroom af te halen. Alles hierover lees je op deze pagina: Reboot modem.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel in de lucht komt, maar zo niet dan staat de Community absoluut voor je klaar om je hiermee volledig te helpen! 😃

Ik heb geen media converter … 

Reputatie 7
Badge +15

@miek0otje 

De mediaconverter is het apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router, er gaat een internetkabel van de mediaconverter naar de WAN poort van de router.

Als je een draytek modem hebt of DSL dan heb je geen mediaconverter.

Hoi @miek0otje, slim dat je hier aan de bel trekt, dit is absoluut op te lossen! Het lijkt erop dat je Media Converter wel online is maar dat het modem nog een probleem ervaart? Na een stroomstoring raden wij aan om eerst de Media Converter en vervolgens ook het modem van het stroom af te halen. Alles hierover lees je op deze pagina: Reboot modem.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel in de lucht komt, maar zo niet dan staat de Community absoluut voor je klaar om je hiermee volledig te helpen! 😃

 

Ik doe me haar kleur weer eer aan 😂 ik maar roepen nee media converter heb ik niet … die had ik dus wel en probleem is opgelost !! Wat moet ik toch zonder jullie !!! 🙏🏽 thankyou! 

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha! Super leuk om te horen dat het hiermee is opgelost @miek0otje. Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! 😁

Reageer