Monteur is niet gekomen

  • 5 June 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 3

Hoi ik heb vrij genomen van werk en wacht op monteur en ik kreeg net een SMS Beste klant, onze monteur is onverwachts uitgevallen. Wij zijn nu op zoek naar vervanging en nemen z.s.m. contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. En gisteren avond sturen ze herhaling SMS dat ze komen je kon ook gisteren doorgeven dat je niet komt dan hoefde ik niet thuis te blijven 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @GS1905GS, dit is natuurlijk nooit leuk en goed dat je hier melding van maakt! Het lastige is dat de monteur bijvoorbeeld vandaag opeens ziek kan zijn geworden en vandaar dat het heel erg lastig is om dit van te voren te voorspellen. Ik weet zeker dat Guidion haar uiterste best doet om een heel snel alternatief voor je te vinden, ze gaan hier voor je achteraan!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GS1905GS, dit is natuurlijk nooit leuk en goed dat je hier melding van maakt! Het lastige is dat de monteur bijvoorbeeld vandaag opeens ziek kan zijn geworden en vandaar dat het heel erg lastig is om dit van te voren te voorspellen. Ik weet zeker dat Guidion haar uiterste best doet om een heel snel alternatief voor je te vinden, ze gaan hier voor je achteraan!

Reputatie 3

Hoi cal heb net nieuwe afspraak gemaakt als goed is rond 5uur middag komt monteur. Als het niet weer geannuleerd wordt 

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is uitstekend nieuws en wat fijn dat Guidion dit voor je heeft geregeld. Ik heb er vertrouwen in dat je snel weer zorgeloos kan genieten @GS1905GS! 😃

Reageer