Beantwoord

NBA 21 error 58d85bb8

  • 27 November 2020
  • 41 reacties
  • 1821 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Hi waqqas,

Klopt het wat ik hier heb gedaan?

Reputatie 7
Badge +15

@NrileyL 

Ziet er goed uit, misschien kan het nodig zijn om je modem te herstarten.

Kijk dan eens of je nog steeds problemen ervaart tijdens het gamen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NrileyL 

Dit lees ik op google :

Volgens een ondersteuningspagina van 2K Games is de fout het gevolg van het niet downloaden van de nieuwste updategegevens.

"Als dat gebeurt, betekent dit dat je niet verder kunt spelen totdat je de meest recente hebt.

Je zou dit in gang kunnen zetten door een paar keer in play now mode te spelen volgens de website.

Nou helaas krijg ik nog steeds dezelfde error. Ik heb me modem 2x opnieuw opgestart maar het blijft gebeuren.

Reputatie 7
Badge +15

Ik denk dat er dan nog maar één optie over is en dat is de Zyxel vervangen door een Fritzbox 7590 bijvoorbeeld.

Mensen met NBA 2k20 hadden ook problemen met online gamen en het vervangen van het T-Mobile modem was de oplossing.

Maar dat betekent dus dat ik vanuit mijn kosten een andere modem moet kopen? En als dat moet stap ik liever over naar een andere provider maar dan natuurlijk zonder kosten.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Droy 

Dat klopt, als je de T-Mobile modem vervangt door een Fritzbox dan zou het opgelost moeten zijn.

Oke ik ga deze binnenkort gelijk halen dank u wel

Reputatie 7
Badge +15

@Droy 

Neem wel een geschikte Fritzbox waarop je het T-Mobile profiel kan kiezen.

Van de 7590 weet ik dat hij werkt en zorg dat hij de laatste firmware heeft.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @NrileyL,

Tof dat je zo'n fan van basketbal bent! Ik ben gaan zoeken op ons forum, en hierdoor kwam ik het volgende topic tegen waarin jouw probleem exact wordt beschreven en opgelost: UPNP poorten open zetten voor ps4. Wil je ook voor andere consoles de oplossing weten? In dat geval heb ik op deze pagina van Quora alternative waardes gevonden.

Wat betreft het inloggen op het modem: zoals @Waqqas al terecht aangeeft zou je op ons Zyxel modem in moeten kunnen loggen met de volgende gegevens:
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: achterop het modem op het witte kaartje.

Mocht dit niet helpen, dan zou je nog admin als wachtwoord kunnen proberen, maar eigenlijk horen alle Zyxel modems een gepersonaliseerd wachtwoord te hebben. Wellicht dat je het wachtwoord ooit hebt gewijzigd? In dat geval is het standaard wachtwoord terug te zetten door een fabrieks reset op het modem uit te voeren. Uitleg hierover vind je op deze pagina: Factory reset modem (fabrieksreset).

 

Hierna kan je weer met Unlimited plezier gamen! :wink:

Ook ik ervaar deze foutmelding bij elk "mycareer" online potje dat ik speel. Ik ben sinds december bij tmobile en sindsdien krijg ik de foutmelding bij nba2k21 en 2k20. Na al het bovenstaande te helpen doorlopen bij beide games lijkt het me dat het aan de type modem te liggen. Nu mijn vraag, zijn er andere modems en kan tmobile deze aanbieden, want zoals @NrileyL ook al aangaf, als dit niet op te lossen valt stap ik liever over naar een provider met een werkende modem (voor nba 2k)

@Waqqas bedankt voor je snelle reactie, maar dus met andere woorden ik moet overstappen?

Reputatie 7
Badge +15

Ik weet niet of je DSL hebt of glasvezel maar een andere modem plaatsen is gewoon mogelijk en mensen hier op de community helpen je daarmee mocht het niet lukken.

Of je wilt overstappen is aan jou.

Na even zoeken in de berging heb ik een ARRIS TG2492LG-ZG. Zou ik deze dus gewoon op het netwerk kunnen aansluiten? Ik heb momenteel glasvezel, het 1000mb/s abo

Dit is niet de error code die ik krijg. De error code die ik krijg is 56d85bb8.

Reputatie 7
Badge +15

Herstarten van de modem of mediaconverter lost het niet op?

Heb je het beide bedraad en via de WiFi getest en welke modem heb je?

Reageer