Beantwoord

niet werkende internet aansluiting

  • 19 January 2024
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo,

Ik heb niet zozeer een vraag maar een melding.

Mijn internet werkt sinds 2 januari niet meer. De service desk met de onderaannemers komt er maar niet uit.

Ik heb het probleem onlangs voor de tweede keer gemeld, maar op deze tweede melding heb ik  niet binnen de genoemde 3 werkdagen een reactie ontvangen 

Ik heb net wel een factuur ontvangen. Die ga ik niet betalen. 

U begrijpt natuurlijk dat ik op een gegeven moment het abonnement ga opzeggen. 

Groeten Wim Schutten 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 January 2024, 12:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De factuur niet betalen is geen beste optie.  Het incasso traject loopt gewoon door. Waar je wel zeker van kan zijn is dat de dagen waar je geen gebruik van de verbinding kon maken volledig worden gecrediteerd. Dat zie je moderators ook doem op dit forum. 

Fijn dat je reageert. In ieder geval iemand die meedenkt. Het probleem is echter niet opgelost met de creditering. En daar gaat het mij om.

Alles is getest en doorgemeten en toch werkt de aansluiting niet meer terwijl die ruim een jaar prima gewerkt heeft.

Er is denk ik ook geen technisch defect maar een menselijke fout. Ergens zijn aansluitingen door elkaar gehaald heb ik het vermoeden. Op mijn suggesties wordt niet gereageerd. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Wim Schutten, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de backoffice hier hard mee bezig zijn voor je! We hebben het vermoeden dat het probleem in de wijkcentrale zit. De netwerkbeheerder is hiervoor aangestuurd, zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. Op dit moment wachten wij nog op reactie van de netwerkbeheerder. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten. 

Zoals Eric aangeeft, hoef je uiteraard niet te betalen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Zodra je weer online bent, kan je dit gelijk aan me doorgeven. Ik zorg er dan voor dat er een vergoeding voor je in orde gemaakt wordt! 

ok, hartelijk dank. Ter informatie (ik heb dit al eerder gemeld): ik heb twee glasvezels in de woning: 1 van Tmobile/Odid en 1 van KPN. Die van KPN gebruik ik niet. Ik heb echter de indruk dat die twee glasvezels in de wijkcentrale door elkaar worden gehaald. Ik hoorde de monteur zich namelijk een paar keer vergissen tussen Tmobile en KPN. Daarnaast melde hij dat hij de glasvezel geactiveerd heeft. Dat is vreemd want ik gebruik de glasvezel al langere tijd. Wellicht heeft hij naar de verkeerde vezel gekeken.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wim Schutten, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de onderaannemer er op dit moment nog druk mee bezig is om dit op te lossen. Zodra er meer informatie is zal er contact met je opgenomen worden! 

De internet verbinding werkt nog steeds niet. Ik kijk het nog even aan en zeg het abonnement op als het volgende week nog niet is opgelost. Helaas, niet mijn voorkeur.

Reageer