Beantwoord

Nog steeds sinds 03:00 geen internet in Almere


Sinds vanmorgen geen glasvezelverbinding meer. Klantenservice gesproken en geeft aan dat er een storing is. Het is heel vervelend dat het daarbij blijft en tmobile nooit de moeite doet om zijn klanten op de hoogte te houden wat de status is. Dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt. Wederom een thuiswerkdag naar de klote. 

icon

Beste antwoord door koopmaro 25 July 2020, 07:54

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dennisdelver 

Volgens het storingstopic zijn er wat problemen in Almere, hier zie je ook updates.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @dennisdelver In T-Mobile Storing onderwerp wordt iedereen op de hoogte gehouden.

Hopelijk is het snel weer opgelost.

Groetjes

Het volgende word aangegeven sinds vanmorgen om 03:00:

[24-07-2020] We ontvangen signalen dat een klein aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Almere. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak.

13 uur later is er nog steeds niets veranderd. Is dat iedereen op de hoogte houden?

Reputatie 4

Op de hoogte gehouden?

Doen ze dat?

Je moet er zelf achteraan en dan krijg je standaard antwoorden.…

Slechte service de laatste maanden. Dit is alweer een dag zonder verbinding.

Reputatie 7
Badge +14

Het volgende word aangegeven sinds vanmorgen om 03:00:

[24-07-2020] We ontvangen signalen dat een klein aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Almere. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak.

13 uur later is er nog steeds niets veranderd. Is dat iedereen op de hoogte houden?

Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nog niet opgelost! 

Beste CrisTien,

Noshit Sherlock meen je dat nou?

Moeten we dit zomaar accepteren?

Het gaat er gewoon om dat ze wel duidelijk kunnen aangeven waar we aan toe zijn. We leven in 2020 en tegenwoordig kan een hoop geautomatiseerd worden zodat we niet steeds dit soort vervelende berichtjes moeten sturen of klantenservice moeten bellen.

Aangezien we allemaal veel thuis moeten werken is dit natuurlijk erg vervelend. Helemaal omdat dit al meerdere keren is voorgekomen dit jaar.

We kunnen niks doen dan afwachten.

Reputatie 7
Badge +15

@dennisdelver

Heb je al eens gekeken of het helpt om de zwarte mediaconverter een minuut stroomloos te laten? Kan zijn dat de actuele status niet is bijgewerkt maar deze handeling voer je erna meestal uit.

Heb dit vanmiddag al een aantal keer uitgevoerd. Zal het nu nog een keer uitproberen. Thanks

Reputatie 4

Om 14:30 was de lijn heel even up om direct weer uit te vallen.

Ik gebruik geen mediaconverter, gaat rechtstreeks mijn Unifi USG pro-4 in.
Met alle voorgaande storingen komt het bij mij vanzelf weer op zonder reset of wat dan ook.

In mijn log staan zeker 100+ van dit soort onderbrekingen in de laatste 12-16 maanden.
 

@dennisdelver , geen enkele provider geeft de storingen realtime weer op een storings pagina, en ze geven alleen updates als er een oplossing is, er zal niet elk (half)uur een bericht uitgaan hoelang het nog gaat duren of wat ze gedaan hebben.

Zit dus weinig anders op dan te wachten tot er (goed) bericht is.

Reputatie 4

Nu na 30+ uur verwacht ik niet dat er ergens iemand aan het probleem werkt.

Enige vorm van terugkoppeling van T-Mobile zou wel netjes geweest zijn.

 

Reageer