Beantwoord

onterechte boete

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

klant nummer;EQK97759

Wij hebben ons internet abonnement moeten opzeggen wegens verkoop huis.

Wij wonen nu op een boot, en zijn aan het bouwen op ons toekomstige woonadres en verwachten in 2026 klaar te zijn.

op dit toekomstige woonadres zijn wij in de gemeente geschreven.

De apparatuur hebben wij terug gestuurd en daar een ontvangstbevestiging voor ontvangen.

alleen wordt ons nu een boete van € 127,73 in rekening gebracht met als reden afkoop contract?   
 

hier ben ik het niet mee eens, op de nieuwe locatie is alleen 4G verbinding mogelijk.

en zo abonnement hebben we al lopen.

ik verwacht een credit rekening voor de € 127,73 

 

Tom

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 23 April 2024, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Tom den Boer ,

Via dit topic kan je zien hoe een verhuizing in zijn werk gaat:

Daar staat ook het onderstaande vermeld.

Heb je tijdens de opzegging ook het volgende aangeleverd:

Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:

  • een einde verhuurcontract van de verhuurder
  • een verkoopcontract van een koophuis
  • een verhuur- of koopovereenkomst van het nieuwe adres
  • een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA)

Reageer