Beantwoord

Oorzaak Storing Bergschenhoek?

  • 14 July 2023
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Beste T-Mobile,

Onderhand is het ruim 7 uur geleden dat de storing in Bergschenhoek is begonnen. Is er onderhand al iets duidelijk over de oorzaak? En kunnen wij aub op de hoogte gehouden worden van de vorderingen? Eventueel per SMS of iets dergelijks?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 July 2023, 14:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hallo vfweiss. Je kunt eventuele updates over grotere storingen bij t-mobile thuis in dit topic volgen:

 


Meestal worden daar relevante updates gepost, ik zie dat de storing in Bergschenhoek er vermeld staat. Ikzelf ben ook altijd wel benieuwd naar de oorzaak van storingen, maar ik zie in de praktijk dat deze niet altijd vermeld word. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost!

De storing is daarin inderdaad vermeld, maar de informatievoorziening daar is uitermate slecht.

Dit soort zaken horen en moeten echt sneller inzichtelijk zijn en dan enigszins geregeld en adequaat je klant informeren zou voor een goede klantrelatie toch echt wel mogen.

Ik ben zeker met je eens dat er een correlatie is tussen klanttevredenheid en correcte informatievoorziening. Je zit je als klant tenslotte ook af te vragen; ’heb ik morgen wel internet, moet ik iets regelen voor het thuiswerken?’, etc..

Toch ben ik al blij met het vaste topic hier, ik heb ook wel anders ervaren in het verleden waarbij helemaal geen info over de voortgang werd gegeven door de aanbieder, en hier doen moderators toch echt wel hun best om informatie los te peuteren.
Er valt natuurlijk ook wat te zeggen over het niet al te veel willen lastig vallen van de monteurs die op zoek zijn naar de oorzaak van de storing over status updates, dus ik neem aan dat de huidige frequentie van updates (om de paar uur, en/of wanneer er echt iets noemenswaardigs te vermelden is) voor t-mobile de ideale balans is. Voor ons als klanten zal die balans anders zijn, maar ik moet zelfs als kritische klant toch toegeven dat de moderators hier echt je best doen om ons als klanten geïnformeerd te houden. Neemt niet weg dat dit door externe oorzaken niet altijd mogelijk is, dus ik kan me je frustratie goed voorstellen, en het is natuurlijk altijd goed om dit als klant aan te geven zodat het als verbeter punt meegenomen kan worden. Laten we hopen dat de storing van niet al te lange duur is!

Tegenwoordig wordt heel veel digitaal gewerkt ook, waardoor de informatie intern veel beter zou moeten zijn.

Ook zou de beheerder van het glasvezelnetwerk in ieder geval moeten weten of er graafwerkzaamheden zijn, hiervoor moeten Klic aanvragen gedaan worden en deze kunnen dan ook bekend zijn bij ze.

Verder zijn er nog vele andere opties en mogelijkheden ook.

Ik heb zelf aan meerdere van dit soort processen ontwikkeld. Alleen niet bij deze partij keten, dus hoe het exact bij hun ingericht is weet ik niet, maar dat er zeker meer kan, weet ik wel.

Reputatie 2

Ik had ook last van deze storing.

Het vreemde is dat er vandaag om 8:15 wordt gemeld dat de storing hardnekkiger is dan gedacht, terwijl volgens mijn modem de verbinding vannacht om 2:11 uur weer terug is gekomen...

Reputatie 7
Badge +16

Hallo allemaal, sinds vanmorgen 11:15 is het probleem in Bergschenhoek officieel als verholpen gemeld. We hebben geprobeerd zoveel mogelijk updates te geven, maar zijn daarin ook deels afhankelijk van wat er achter de schermen gebeurt. Het was gisteravond niet helemaal gelukt om iedereen weer online te krijgen, vandaar dat het wat langer duurde dan gepland. Het bleek inderdaad hardnekkiger waardoor sommige klanten nog steeds offline bleven. Sorry dat het langer aanhield dan we gehoopt hadden. Qua informatievoorziening: ik zal met onze collega's overleggen en kijken of dit proces voortaan nog sneller en duidelijker uitgevoerd kan worden zodat er nog meer (concrete) updates in het storingstopic worden geplaatst.

Bedankt voor jullie geduld! Dit topic gaat nu op slot.