[Opgelost] 27 april 2023 Verbindingsproblemen vast internet Veldhoven


In de buurt ligt internet van KPN eruit en bij mij dus T-mobile. Hoe lang duurt dit nog?!

Jason van Odido 1 jaar geleden

UPDATE: voor het gros van de gedupeerden werkt de verbinding weer. We zijn voor de aansluitingen die nog niet online zijn hard op zoek naar een werkende oplossing. 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

38 reacties

Ik ben ondertussen niet meer thuis. Werkt het nu?

Reputatie 7
Badge +9

@Matthijs_1971 het is in onderzoek en er wordt aan gewerkt dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ze zijn op dit moment bezig met een 3e partij om het op te lossen.

 

Hier werkt weer alles.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je herstelmelding @D'r.patje! Zijn er nog meer mensen wiens verbinding weer online gekomen is? 

Het werkt weer, dank voor de service en voucher!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: voor het gros van de gedupeerden werkt de verbinding weer. We zijn voor de aansluitingen die nog niet online zijn hard op zoek naar een werkende oplossing. 

 

Reputatie 7
Badge +16

 @Klots Uiteraard ook niet fijn om meermaals problemen te hebben gehad. Ik plaats jouw vraag in een eigen topic en zal het zo snel mogelijk voor je oppakken. Jouw verbindingsprobleem staat namelijk los van deze verstoring in Veldhoven.

Is het inmiddels compleet opgelost? Of zijn er meerdere die nog steeds geen internet hebben?

Zit ook al sinds donderdag avond zonder en zie nog steeds een rood lampje.

Ook in de wijk Cobbeek. 

Reputatie 7
Badge +16

@ColinDK Behoudens enkele uitzonderingen, is iedereen verder online. Dat betekent natuurlijk niet dat we stilzitten. Sorry dat het bij jou nog niet werkt!

Kun je de network terminal (ONT = het witte converter kastje dat tussen het aansluitpunt en het modem hangt) resetten, alsjeblieft? Ik vermoed dat deze simpelweg nog niet de nodige push gekregen heeft.

Reputatie 7
Badge +16

@ColinDK Bedankt voor het testen! Ik denk dat er weer een monteur op locatie moet komen om één en ander uit te zoeken. Er zijn nog slechts een handjevol ONT's die niet online gekomen zijn, maar de exacte oorzaak daarvoor kan ik niet duiden. Hier heb ik de hulp van onze techneuten voor nodig. To be continued! 

P.s. kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher? Heb je de beschikking thuis over een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart?

@ColinDK Bedankt voor het testen! Ik denk dat er weer een monteur op locatie moet komen om één en ander uit te zoeken. Er zijn nog slechts een handjevol ONT's die niet online gekomen zijn, maar de exacte oorzaak daarvoor kan ik niet duiden. Hier heb ik de hulp van onze techneuten voor nodig. To be continued! 

P.s. kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher? Heb je de beschikking thuis over een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart?

@Jason ok duidelijk dat wordt dus een afspraak maken. Ik heb wel een telefoon abo van Ben. 

Reputatie 7
Badge +16

@ColinDK We gaan jouw vragen voortzetten in een nieuw topic dat ik zo voor je aanmaak. Jouw verbindingsprobleem, hoewel begonnen tijdens de algemene problemen in Veldhoven, lijkt toch een losstaand, individueel incident te zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

@Vale.b I’ll place your message in a new topic as well. Your outage seems to be a separate issue, not tied to the Veldhoven incident.