Beantwoord

OPGELOST: LOS lampje blijft knipperen



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 3

@dRichardK Bedankt voor je update! Ik zie het nu inderdaad in het ticket staan: morgen rond 11:00 uur ‘s morgens komt er een monteur op locatie om het te herstellen. Ondanks de eerdere mislukte pogingen, is dit dan in ieder geval nog aardig rap gegaan.

Laat me morgen alsjeblieft weten hoe laat het opgelost is, dan maak ik direct de compensatie aan voor alle weken waarin je niet online was.

Het zijn dagen, geen weken hoor. Ik zit vanaf vrijdag middag zonder Internet en TV Heb als noodzaak een abonnement op NLZIET afgesloten omdat de TVAnywhere app van T-Mobile ook niet werkt. Via mijn hotspot kunnen we dan redelijk TV kijken, tot mijn 8GB dag bundel op was. Dat gaat toch harder dan je denkt.  (unlimited) totaal 8 x moeten aanvullen met 2GB wat wel irritant is. vanavond nog een 2 keer en dan is het morgen als het goed is opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Excuses, ik heb te snel op ENTER geklikt gok ik! 😅 Het zijn natuurlijk dagen, pardon!

@dRichardK Kan ik je uit de brand helpen met een Unlimited Internet voucher voor vanavond?