Sinds 6 november heb ik een glasvezel internet via Odido, en in het begin had ik nauwelijks een probleem. De problemen begonnen toen ik uit het ziekenhuis / verpleegadres kwam na de operatie van 24 november. Ik had om energie te besparen de knop op die dag uitgezet, en toen ik na 14 dagen terugkwam, weer aangezet. 2 weken thuis geen internet, en de volgende operatie wederom hetzelfde riedeltje. toen ik op 6 januari 2024, weer thuis kwam, had ik nog steeds geen internet. Monteur is langs geweest, en die zei dat het een serverprobleem was van Odido, wat vaker voorkwam. Daarnaast had de monteur de gele kabel niet aangesloten. Na enige boze emails te hebben verstuurd, heb ik het er maar bij gelaten dat ik alleen via de hotspot via mijn iPhone internet had, en gepoogd contact op te nemen met Odido mijn abonnement te wijzigen in een mobiel internet met sim-kaart. Dat is tot op heden niet gelukt. En vandaag heb ik een paar uur er voor uitgetrokken om het nog een kans te geven. Alles eraan gedaan om een oplossing te vinden, maar helaas werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Mij werd door een prutser verteld dat als ik na 15 minuten na de reset nog geen internet had, ik een bepaald nummer moest bellen van Open Dutch-Fiber. De aardige meneer zei dat ik hen niet moest hebben. Dus kwam ik terecht bij Delta, die mij doorverwees naar een 088 nummer, en daar konden ze mij ook niet helpen. Wat ik ook probeerde te vertellen, ik werd weer naar Odido verwezen.
Ik heb al een keer eerder gezegd, dat mocht er geen oplossing komen, ik dan het abonnement op wil zeggen. En daarvoor ging mijn iPhone 1 keer af, en werd er een mailtje gestuurd, dat Odido mij niet kan bereiken. Odido bereiken lukt ook niet.
Dus u kunt mij nu weer van alles proberen voor te kauwen, maar mijn beslissing blijft,
Ik wil van mijn abonnement glasvezel internet per omgaande af, en stap over naar mobiel internet.
Met uw welbevinden, en mocht het niet zo zijn, dan een stap naar de geschillencommissie is gauw gezet.
Vriendelijke groet
Cheyenne Wiersma