Beantwoord

opzegging abbonement door slechte verbinding in binnen 14 dagen na aansluiten.

  • 29 October 2023
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb sinds 24 okt 2023 glasvezel internet van Odido en ben niet tevreden over de stabiliteit. Omdat ik binnen de 14 dagen na installatie zit wil ik dit graag opzeggen(1 Jaar lang KPN zonder problemen gehad).

Nu heb ik gister met de klantenservice van Odido gebeld en ben ik 4 keer doorverbonden omdat het niet lukte om mijn abbonement op te zeggen per 7 november 2023. Bij de vierde persoon en 1 uur later lukte het eindelijk en beloofte ze mij een bevesteging te sturen dat we niet aan een contract vast zou zitten en dat het de 7de zou worden beeindigd(Voor de het verlopen van 14 dagen niet goed garantie).

Nu zie ik in mijn online overzicht dat het pas op de 8 november wordt opgezegdt en vraag ik mij af of ik dan toch niet aan het contract gebonden ben.

Ik zou graag van u een bevestiging krijgen dat ik niet vastzit aan een contract en dat de opzegging goed is verwerkt aangezien het telefoontje mij hier niet van heeft overtuigd.

Met vriendelijk groet,

Patrick

 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 30 October 2023, 08:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @patrickOdidoTraag, geen zorgen! Ik heb het direct nagekeken en je zult niet vastzitten aan een contract. De opzegging staat correct in ons systeem. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer