overal wifi maar niet op laptop

  • 29 November 2020
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

Sinds woensdag heb ik T-Mobile thuis, router installeren was een makkie en het werkt overal top! Helaas krijg ik met geen mogelijkheid wifi op de laptop. Er staat steeds kan geen verbinding maken. Andere netwerken pakt die wel. Ik had al gebeld en werd gezegd kunnen wij niks aan doen, ligt aan de laptop. Ondertussen helpdesk van windows gebeld en die zegt als laatste optie windows opnieuw erop, werkt dus ook niet.

 

Help!! ik zit midden in mijn examens en gebruik nu hotspot van mijn T-Mobile telefoonabbo maar die is nu leeg (na 2x 1,5uur) 

De gene met de oplossing is een held.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @laneeswanen 

Wil je dit eens proberen:

Inloggen via 192.168.1.1, gebruikersnaam admin en wachtwoord staat achter de modem bij login password.

Schakel eens 5 GHz uit en probeer dan te verbinden.

had ik inderdaad geprobeerd, nu met volledige nieuwe windows installatie weer. Helaas zonder resultaat.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @laneeswanen,

Allereerst dank dat je al een hoop hebt geprobeerd en mijn diepe, diepe excuses voor dit late antwoord! Ik vind het jammer dat jouw topic er bij mij om onverklaarbare reden doorheen is geslipt. Hopelijk heb je inmiddels de oplossing gevonden op jouw laptop alsnog met ons Wifi netwerk te verbinden? Zo niet, dan hoor ik dat graag en probeer ik snel met oplossingen te komen!

Reageer