Overstap naar Odido Business 1000/1000 - lagere upload (500MB) en groter verschil

  • 23 January 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen. Jaren lang tevreden klant geweest van T-Mobile thuis met prima snelheden.

Bij overstap naar ODIDO Business al wat problemen met installatie ondervonden (activeren signaal - tweede keer monteur gelukt) maar uiteindelijk opgelost.

Mijn issues:

  • Mijn upload snelheid lijkt gelimiteerd tot 500MB/s - is mijn ONT niet goed geregistreerd?
  • Waarom fluctueert de DOWNLOAD snelheid van mijn verbinding zo enorm? Daar waar mijn UPLOAD strak 500MB/s bij iedere meting.

Zelfde hardware als modem conform settings die ik heb ontvangen van Odido Business voor gebruik eigen router (Edgerouter 12).

Bij T-Mobile Thuis maakte ik gebruik van eigen SFP om de ONT niet te hoeven gebruiken.

Zijn er andere die dit ervaren?

Odido Business - nieuw adres
T-Mobile Thuis

 

Jason van Odido 3 maanden geleden

Goedemorgen @mistert87, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Deze Community is enkel voor particulieren ingericht, sorry ik kan je niet helpen met een zakelijke aansluiting. Graag verwijs ik je naar jouw toegewezen accountmanager! 

Wat ik wel kan meegeven, is dat een gecapte upload van 500 Mbit/s in 99 van de 100 gevallen hersteld wordt door de re-registratie van een ONT inderdaad. Veel succes! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @mistert87, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Deze Community is enkel voor particulieren ingericht, sorry ik kan je niet helpen met een zakelijke aansluiting. Graag verwijs ik je naar jouw toegewezen accountmanager! 

Wat ik wel kan meegeven, is dat een gecapte upload van 500 Mbit/s in 99 van de 100 gevallen hersteld wordt door de re-registratie van een ONT inderdaad. Veel succes! 😄

Reageer