Overstappen naar glasvezel

  • 29 January 2024
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Ik heb een internet pakket van Odido en ik wil graag overstappen naar glasvezel, nou zie ik allerlei advertenties met 8 maanden 50% korting dus vandaar deze overstap. Nou vragen ze op de website of je al lid bent van odido en als je ja aangeeft dan geven ze aan om je internet zelf te wijzigen. Nou als je dat doet veranderd er helemaal niks dan blijft je pakket nog steeds op 55 euro ipv 30 euro. Ik vraag me af hoe het zit? Is dat alleen bedoeld voor mensen die nog niet lid zijn?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat klopt. De aanbieding heb jij voor het DSL pakket al gehad. Dit geldt alleen bij nieuwe klanten. Mocht je nog in het 1e contract jaar zitten, dan kun je wel naar glasvezel zonder opzegkosten van DSL.

Is het dan alleen voor klanten die nooit eerder lid zijn geworden? want wat nou als je internet opzegt en opnieuw aanvraagt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @O.Angun, logische vraag die je stelt, ik helder het graag voor je op! Het klopt inderdaad wat Eric aangeeft: deze aanbieding is specifiek voor nieuwe klanten. Als bestaande klant willen wij je ook graag een verleningsaanbod doen als je het contract met 1 jaar wil verlengen. Graag doen wij je persoonlijk een aanbod via 0800-0092. Het voordeel van verlengen of het omzetten van je bestaande abonnement is dat je geen moment zonder internet komt te zitten en ook geen gedoe hebt met aansluiten.

Ik hoop dat mijn collega's van de verleningsafdeling je een mooi aanbod kunnen maken! 😃

Reageer