Beantwoord

Overwatch problemen op thuis netwerk



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, er is nog steeds geen volledige oplossing gevonden jammer genoeg. Sorry dat jullie al sinds 6 april wachten en op deze manier niet normaal thuis kunnen werken/studeren/TV kijken.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat jullie hier weinig mee kunnen op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!

Reputatie 3

Ook bij mij nog niet helaas 😞 @Jason 

Verschillende van bovenstaande IP's geprobeerd te pingen.. Maar zijn nog niet bereikbaar.

IP's welke ik oa. niet kan bereiken:
143.178.57.147
20.54.188.191
45.13.86.12
156.114.10.10
212.123.3.18

 

Reputatie 1

@Jason toen ik om 5 uur probeerde was er nog geen verbetering.

Reputatie 1

@Jason

bij mij ook nog niet opgelost

Reputatie 3

@Jason , @Sven-TMT ,

Helaas nog geen verbetering tot op heden..

Hoe verloopt het onderzoek?  Staat er al een herstelactie ingepland? Ik vermoed dat het veroorzaakt is door wijzigingen die afgelopen nacht zijn uitgevoerd?  (zie eerder in deze chat:
 

UPDATE: in de nacht van donderdag 8 april op vrijdag 9 april zullen we een verandering aanbrengen in het netwerk. Hiermee wordt gepoogd het probleem op te lossen. Wordt vervolgd! 

Reputatie 7
Badge +16

Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.

Reputatie 1

Nog steeds niets :(

Reputatie 7
Badge +16

Excuses voor het sluiten van dit topic: dat was niet de juiste beslissing, maar leek op dat moment volledig gerelateerd te zijn aan de internet- en TV-verkeer issues in Dordrecht.

UPDATE: we verwachten vanmiddag een concrete update te kunnen geven omtrent de gamingproblemen. Ik houd jullie op de hoogte!