Beantwoord

Port forwarding/remote access plex

  • 17 December 2020
  • 6 reacties
  • 363 Bekeken

Halloo mensen. 

 

Al een paar maanden heb ik een plex server lopen. Alleen kom ik er sins gisteren niet meer op afstand in. 

Plex zelf heeft een update gehad en het lijkt er op dat de upnp van plex zelf niet lekker werkt.

Dus ik dacht aan port forwarden.

 

Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan en niet heel handig er in ben. heb ik het zo gedaan.

 

Ik heb het portforwarding tool na gecheckt maar die geeft aan dat die nog gesloten is. 

 

 

Nu heb ik ook via plex de poort hand matig proberen te openen. Dan krijg ik even verbinding voor de server buiten af te bereiken. Maar na 20 sec verbreekt hij weer.

 

De volgende stappen heb ik al genomen.

 

Vpn uit 

Antivirus uit

Firewall modum uit

Firewall windows uit 

Modem geresett

Plex opnieuw geïnstalleerd. 

Ik ben einde raad 

icon

Beste antwoord door TechRacing93 17 December 2020, 11:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @reemster90.

Je port forwading ziet er hetzelfde uit als bij mij voor Plex. 

Gebruik je glasvezel? ETH_Internet is voor Glasvezel, mocht je DSL hebben moet je hem aanpassen naar VD_Internet.

Ik heb glas vezel.. 

 

Als ik remote acces aan klik is hij maar een maar seconde online.  En daarna weer offline.

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Werkt het wel als je het protocol op All zet?

Helaas niet. Ik begin zwaar het vermoeden te krijgen dat het probleem bij plex ligt. 

Reputatie 7

Hoi @reemster90 ,

Met bovenstaande handelingen lijkt mij helemaal moeten lukken. Grote kans dat daarmee het probleem toch bij Plex ligt. Ik begreep dat in dit topic de developers aanwezig zijn. Wellicht dat navraag bij Plex wat meer licht op de zaak schijnt.

Jha klopt vanochtend heb een andere os gegeven en het werkt weer.. 

 

Sorry voor het de wantrouwen naar t-mobile. Probleem was duidelijk windows 

Reageer