Beantwoord

portforwarding zyxel T-54

  • 17 October 2022
  • 8 reacties
  • 1200 Bekeken

Ik probeer port 80 open te zetten voor een beveiliging cert voor domoticz.

Het lukt me maar niet , ik zit bij de instelling NAT en daar kan je de port enz instellen maar zonder effect.

Wie kan mij helpen ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 October 2022, 18:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @petermotermuis 

Hier vind je een uitgebreide stappenplan over hoe portforwarding werkt in de Zyxel.

Dat heb ik al geprobeert maar zonder effect met de connectbox van de andere provider lukte het wel

Reputatie 7
Badge +15

@petermotermuis 

Is het apparaat waarvoor je de poort wilt openen bekabeld aangesloten op de Zyxel of zit hier nog iets tussen?

Nee met wifi verbonden

 

Reputatie 6
Badge

Dat heb ik al geprobeert maar zonder effect met de connectbox van de andere provider lukte het wel

kijk even naar de instellingen van de web interface van de zyxel. Waarschijnlijk luistert de webinterface op poorten 80 en 443. Verander die poorten naar iets anders en je port forwarding zal waarschijnlijk wel werken

 

Weten jullie misschien hoe ik de veiligheids poort open zet van de zyxel T54.

Ik kan nu namelijk geen verbinding krijgen met mij SolarEdge omvormer.

Robin.

Reputatie 7
Badge +5

Weten jullie misschien hoe ik de veiligheids poort open zet van de zyxel T54.

Ik kan nu namelijk geen verbinding krijgen met mij SolarEdge omvormer.

Robin.

@RobinBroer

Graag jouw uitdaging m.b.t. de poort van je SolarEdge in het Topic houden dat jezelf geopend hebt.

Op deze wijze wordt het dubbel posten. Om e.e.a. overzichtelijk te houden is het volgens de forum regels niet toegestaan om dergelijke acties uit te voeren..

Bedenk dat de gebruikers waar Superuser bij de naam staat veel op dit forum aanwezig zijn en veel kennis meebrengen. Ze zullen jouw andere topic allang gezien hebben.

Superusers worden namelijk aangezocht op het gedrag en kennisniveau waarmee ze andere gebruikers proberen te helpen.

Vermoedelijk hebben de SU’s in dit oude topic ook geen antwoord en vinden dat je met de mede gebruikers die daar geantwoord hebben je al redelijk ter zake doende voorstellen hebben gedaan.

Oke sorry ben me niet bewust dat ik dat gedaan heb.

Reageer