Beantwoord

Pre-migratie problemen; geen internet

  • 13 October 2021
  • 82 reacties
  • 1045 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

82 reacties

Reputatie 2

Hi @LordChaos Ik heb er zojuist samen met een collega van onze back office/technische dienst naar gekeken en de verbinding is nu inderdaad online! De registratie van de ONT bleek niet goed te zijn gegaan. De laatste opdracht voor Guidion was een fout aan onze kant, een nieuwe collega had een verkeerde actie uitgezet naar aanleiding van de melding van de monteur. Excuses hiervoor, we gaan dit met de betreffende collega bespreken en de opdracht is geannuleerd. Hopelijk kan je nu zonder zorgen van je nieuwe verbinding genieten en excuses voor de stroeve overgang, dit is niet zoals we het graag willen zien.

Thanks Brian!

Reputatie 7
Badge +15

@J33Bee 

De registratie kan ook op afstand dat zie ik wel vaker hier op de community, gelukkig voor @LordChaos dat het vandaag al in orde is gemaakt!

Reputatie 2

@J33Bee

De registratie kan ook op afstand dat zie ik wel vaker hier op de community, gelukkig voor @LordChaos dat het vandaag al in orde is gemaakt!

Dat is natuurlijk wel het understatement van het jaar na zes dagen zonder internet.

Reputatie 4

@J33Bee

De registratie kan ook op afstand dat zie ik wel vaker hier op de community, gelukkig voor @LordChaos dat het vandaag al in orde is gemaakt!

Vandaag al… Ik snap dat je alles wil romantiseren, maar hier valt gewoonweg niets te romantiseren.

Reputatie 7
Badge +15

@J33Bee 

In plaats van een week wachten wordt het vandaag al op afstand gedaan, de registratie.

Ik probeer niks te romantiseren .

Reputatie 4

@J33Bee

In plaats van een week wachten wordt het vandaag al op afstand gedaan, de registratie.

Ik probeer niks te romantiseren .

Gelukkig maar, want het hele aansluitproces is perfect uitgekristalliseerd door TS in dit topic alsmede via de helpdesk waarbij al meteen vanaf het begin alle signalen richting het registreren van de ONT gingen…

Verder had die week wachten (bij de normale klanten die helemaal niets kennen van deze materie) ook niet geholpen want daar hing de verkeerde opvolging aan.

 

Of het remote kan of niet (gelukkig maar, anders is het helemaal sneu) is leuk, maar dat had al doorgepakt moeten worden vanaf het begin. Alles rammelt aan deze opvolgingen.

Reputatie 7
Badge +1

Geweldig dat het voor t.s. is opgelost na zo lange tijd en waardering voor zijn geduld, zou ik zelf in een zelfde positie komen zou ik nooit zo veel geduld hebben, mijn provider om het even welke krijgt dan maximaal 2 werkdagen en bij zeer hoge uitzondering 3 om het op te lossen anders is het afscheid nemen van elkaar hoe tevreden ik ook ben.