Beantwoord

Privé website via T-mobile

  • 27 May 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Beste,

Kan ik via m'n eigen NAS met een T-Mobile abonnement een eigen site op internet laten draaien?

Ben zzp-er en heb een eigen site. Deze draait nu goed, maar sta op het punt over te stappen op T-Mobile. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat moet je hier voor aanpassen in het modem.

icon

Beste antwoord door Lisa 31 May 2021, 09:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Hoekveen, wat tof om te lezen dat jij overweegt om naar T-Mobile Thuis over te stappen én dat jij een eigen website hebt! Hele goede vraag. Ik verwijs jou graag door naar dit onderstaande topic.

Hier kun jij namelijk alle ins en outs hiervan teruglezen, want alle reacties die in het topic zijn gegeven met betrekking tot NAS zijn handig voor jou om mee te nemen. Ik hoop dat dit jou meer duidelijkheid biedt. Als jij nog andere aanvullende vragen hebt, stel die dan gerust! ✨

Reputatie 7
Badge +14

Bij t-mobile heb je een semi vast IP adres. Als je niet soms je DNS entries voor je sitenaam aan wilt passen, dan adviseer ik je om een DDNS service te gebruiken. 

Ik draai zelf ook webstation op mijn Synology en doordat ik poort 80 heb geforward naar mijn (vaste) NAS IP adres in mijn lokale netwerk is de website vanaf buiten ook te benaderen.

Reageer