Beantwoord

probleem met ZYXEL-internetactivering

  • 8 December 2020
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

hallo vanaf 7 december 2020 zou mijn internet vanuit huis moeten werken.  helaas wacht ik tot op de dag van vandaag op de activering van internet.  Gisteren kreeg ik ook een bericht dat ik het internet kan activeren, er is niets specifieks gebeurd.  Het internet werkt nog steeds niet.  alles aangesloten zoals het hoort.  wat moet ik doen ?  iemand zal helpen of had een vergelijkbare situatie?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 December 2020, 14:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wiktoria 

Wat betreft de activering in je account, deze zou automatisch bijgewerkt moeten worden zodra je modem online is.

Is de modem direct op het ISRA (aansluitpunt) aangesloten en hoe zit het ISRA punt er uit, zou je er eens een foto van willen plaatsen?

Bij een wandcontactdoos voor een telefoonadapter kan het nog wel eens zo zijn dat je hem moet openmaken en het andere aderpaar aansluiten.

Ik heb alles gedaan volgens de instructies die ik heb gekregen en het internet werkt nog steeds niet!Ik weet niet meer wat ik moet doen

Ik maakte binnen 1 dag verbinding, het internet stond misschien 5 minuten aan en daarna werd het uitgeschakeld.  en sindsdien staan ​​er maar 3 puntjes op en is er geen internetverbinding

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Wiktoria

Het aansluitpunt op de laatste foto is de enige in je huis of is er nog een ISRA in de meterkast bijvoorbeeld?

Indien er niks anders is kan je deze dan eens openschroeven en een foto plaatsen van de bedrading?

Ja, ik heb thuis maar één ingang, ik heb er geen andere, alleen de ingang van de tv-antenne.  Ik heb een gele LAN-kabel, 2x groene "telefoon" en grijze DSL.  geen van beiden zoekt naar een netwerk wanneer ze zijn verbonden.
Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is?  bedoel je de foto van de adapter of contact binnenin?

Reputatie 7
Badge +15

@Wiktoria

Op de laatste foto die wandcontactdoos met 4 gaten aan de muur, of je die kan openschroeven en een foto maken van hoe hij binnen is aangesloten.

Ik heb losgeschroefd en er is zoiets als dit

 

Reageer