Beantwoord

Problemen laden van Netflix op Sony Smart TV diverse foutcodes



Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Johan201172 Dat is geweldig nieuws: ik had niet anders verwacht, maar toch top om te lezen dat het ook bij jou het gewenste effect heeft gebracht! 😄 

Heel veel plezier met Netflix en als we nog eens kunnen helpen, geef een seintje!

Goedemiddag @Johan201172, bedankt voor je uitgebreide omschrijving, daar kunnen we mee aan de slag!

@TMTV heeft het al correct aangegeven, dus ik ga er enkel nog voor zorgen dat je een Zyxel + Media Converter toegestuurd krijgt. Omdat dit fragiele apparatuur betreft, wordt dit altijd geïnstalleerd door een monteur. Je zult in de loop van de week een afspraaktool per SMS en e-mail ontvangen en een track&trace-code waarmee je de status van bezorging te allen tijde in de gaten kunt blijven houden.

Laat je het weten wanneer de monteur alles geïnstalleerd heeft, alsjeblieft? Thanks!

Beste Jason en TMTV,

De installateur is net langs geweest en heeft de Zylex router geplaatst.

Netflix werkt weer als vanouds op beide televisies.

Dank voor het goede advies en de snelle service.

Gr, Johan

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Johan201172, bedankt voor je uitgebreide omschrijving, daar kunnen we mee aan de slag!

@TMTV heeft het al correct aangegeven, dus ik ga er enkel nog voor zorgen dat je een Zyxel + Media Converter toegestuurd krijgt. Omdat dit fragiele apparatuur betreft, wordt dit altijd geïnstalleerd door een monteur. Je zult in de loop van de week een afspraaktool per SMS en e-mail ontvangen en een track&trace-code waarmee je de status van bezorging te allen tijde in de gaten kunt blijven houden.

Laat je het weten wanneer de monteur alles geïnstalleerd heeft, alsjeblieft? Thanks!

Reputatie 7
Badge +6

@Johan201172 Een moderator zal hier vanzelf reageren. Ze behandelen berichten op volgorde van binnenkomst, meestal binnen 24-48 uur.

Hoi TMTV,

Dank voor het aanleveren van de oplossing voor het probleem! 

Hopelijk zal dit ook de vragen van meerdere T-Mobile klanten die hetzelfde probleem ervaren met Sony Bravia's, ook beantwoorden,

Zal de T-Mobile mij een nieuwe router toesturen of moet ik zelf nog actie ondernemen?

Dank, Johan

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Johan201172,

Wat vervelend dat Netflix niet werkt en goed dat je de situatie zo uitgebreid hebt beschreven. De oorzaak zit 'm in punt 5 onder extra informatie. Je hebt dus de Draytek en je bent niet de enige bij wie dat de boosdoener is. De precieze reden waarom het niet werkt, is volgens mij nooit achterhaald, maar het goede nieuws is dat T-Mobile hem om kan wisselen voor een nieuwe router. Een moderator zal dat na het weekend regelen. Daarmee zouden de problemen opgelost moeten zijn. Ik hoop dat dat ook voor jou geldt.

Reageer