Beantwoord

Problemen met de verbinding in wijkcentrale

  • 15 September 2022
  • 33 reacties
  • 1035 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@De Lange Wapper Wanneer je langer dan een maand geen diensten van ons hebt, dan kunnen we jou kosteloos opzeggen binnen jaarcontract. 

@Boris ,

Ik heb nog wel een vraag.

Wanneer kom je in aanmerking om bij jullie kostenloos je contract te ontbinden?

Met andere woorden, hoeveel weken moeten jullie in gebreke blijven om daarvoor in aanmerking te komen.

Want als ik nu opzeg moet ik €450,- boete betalen.

Hoor graag.

Mvg.

Reputatie 7

Hi @De Lange Wapper, dank voor je reactie. Ik heb direct gevraagd aan onze technische Glasvezelexperts om dit op te pakken. Ook wij willen je zo snel mogelijk weer online krijgen. Via deze manier hoop ik dit zo snel mogelijk voor je te kunnen doen. Weet dat je voor de periode dat je geen verbinding hebt gehad netjes een tegemoetkoming krijgt. Deze zal worden verrekend met de factuur wanneer de verbinding is hersteld. Je hoeft ons alleen maar een berichtje te sturen wanneer dit het geval is. Ondertussen gaan we er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten.  

@Boris 

Ik ben vandaag gebeld door de onderaannemer van volkerwessels, maar die kunnen niks meer doen omdat het ticket afgelopen dinsdag gesloten is door volkerwessels. Reden we kunnen de klant niet bereiken. De storing is niet opgelost ,maar volkerwessels kan vrolijk na bijna 3 weken storing een ticket sluiten omdat ik buiten mijn schuld 1 of 2 telefoontjes gemist heb. Blijkbaar behoort een mailtje sturen of een app sturen om een afspraak te maken niet meer tot de mogelijkheden.

Maar dit ticket is ook niet meer te openen dus achteraan sluiten en weer zelf bellen naar t mobile en voor de 20ste keer mijn verhaal doen. Nieuw ticket aangemaakt en dat kan weer max 7 werkdagen duren voordat dat afgehandeld kan zijn. 

Ik vind deze gang van zaken echt ongehoord en totaal onacceptabel. Jullie blijven nu al 3 weken in gebreke en in plaats dat jullie deze storing managen en oplossen moet je zelf continue overal achteraan bellen en de boel aan de gang houden.

Er moet een monteur naar het wijkpunt toe en onze kabel erin prikken dat is alles wat er moet gebeuren. Daar doen jullie nu al twee en halve week over....met als resultaat nul!!!! Echt bizar, hoe kunnen jullie een klant zo behandelen?? Maar ondertussen wel het geld afschrijven. Ik heb dit nog nooit ergens meegemaakt, zo intens slecht dit.

Mvg.

Reputatie 7

Hi @De Lange Wapper, thanks voor je update! Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische Glasvezelexperts en dat je in direct contact staat met mijn collega Tish. Daarbij zal je vandaag gebeld worden om te checken of de storingsdienst van VWT contact met je heeft opgenomen. Wil je ons laten weten hoe dit contact verloopt? Ook wij zijn erg benieuwd.

@Cheyenne 

Vanmorgen teruggebeld door een collega van jou. Volkerwessels blijkt nu het ticket gesloten te hebben om onduidelijke redenen. Ze zeggen mij gebeld te hebben, maar ik heb geen gemiste oproep. Maar mijn storing is er nog steeds. Dus hoe kan volkerwessels een ticket op gereed zetten als er geen oplossing is?

Zojuist zelf maar gebeld met de storingsdienst van volkerwessels maar daar verbinden ze je meteen door naar de planning van de onderaannemer en die nemen niet op.

Hoe krijg ik nu eindelijk eens een afspraak gepland met volkerwessels???

Mvg de Lange Wapper 

Hoi @Cheyenne

We zijn nu weer 4 dagen verder en vele telefoongesprekken verder.

Maar ik kan niet zeggen mijn vertrouwen dat het goed komt groter is geworden. 

Wat ik zou willen weten is of er nu nog een ticket bestaat bij volkerwessels van deze storing.

Want jij hebt het in jouw antwoord over aansluiten, maar dat is begin augustus al gebeurd en het heeft gewerkt. Alleen op 2 september toen ik thuiskwam van vakantie deed het internet en tv het niet meer. 

Jullie gebeld, guidion langs geweest ,lag niet aan de thuissituatie maar aan het netwerk. De monteur zei dat waarschijnlijk iemand bij het aansluiten van iemand anders ons heeft losgekoppeld. Kwam vaak voor zei hij. Dus die zou de melding doorzetten naar volkerwessels. Maar dat duurt nu al ruim een week waarin het ticket eerst niet was doorgezet toen weer wel en zou volkerwessels het binnen 3 dagen moeten afhandelen. Die 3 dagen zijn al middels weer 5 dagen geworden en nog steeds geen internet en tv en niemand die je blijft helpen.

Gisteren zei iemand van jullie klantenservice letterlijk: "ik zou niet weten wat ik nu nog zou kunnen zeggen tegen u meneer" zo schrijnend is de situatie, maar volkerwessels aanjagen moet je blijkbaar zelf doen.

Dus kun jij mij vertellen of er nu nog een ticket bestaat van mijn storing.

Groeten de Lange Wapper 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @De Lange Wapper, ondanks je sentiment wil ik je bedanken voor je topic. Het is niet fijn om te lezen dat we je dit gevoel hebben gegeven. In gevallen van glasvezel oplevering is het echter wel zo dat we glasvezel aanbieden met een fictieve opleverdatum. Dit doen we omdat we inderdaad afhankelijk zijn van andere partijen, waaronder de aannemer die de glasvezel in de straat gereed moet maken. Tot die tijd staan we aan de zijlijn en moeten we wachten op groen licht.

Ik heb meteen naar jouw situatie gekeken en zie gelukkig dat we er echt bovenop zitten. VolkerWessels Telecom is druk bezig met deze situatie en we hebben gisteren nog navraag gedaan. We staan aan jouw kant en zien je het liefst zo snel mogelijk online, ook wij hebben niets aan langer wachten. Zolang de vezel echter nog niet gereed is en we moeten wachten op werk in de wijkcentrale, kunnen we niets minder dan navraag blijven doen over het verloop. Ik wil je hartelijk bedankt voor het delen van je gevoel en je geduld. Zodra er ook maar iets bekend is en wij aan de slag kunnen, houden we je direct op de hoogte!

Reageer