Beantwoord

Problemen met de verbinding in wijkcentrale

  • 15 September 2022
  • 33 reacties
  • 1035 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

@Cheyenne 

Vanmorgen teruggebeld door een collega van jou. Volkerwessels blijkt nu het ticket gesloten te hebben om onduidelijke redenen. Ze zeggen mij gebeld te hebben, maar ik heb geen gemiste oproep. Maar mijn storing is er nog steeds. Dus hoe kan volkerwessels een ticket op gereed zetten als er geen oplossing is?

Zojuist zelf maar gebeld met de storingsdienst van volkerwessels maar daar verbinden ze je meteen door naar de planning van de onderaannemer en die nemen niet op.

Hoe krijg ik nu eindelijk eens een afspraak gepland met volkerwessels???

Mvg de Lange Wapper 

Reputatie 7

Hi @De Lange Wapper, dank voor je duidelijke reactie en update. Ik begrijp dat mijn collega's aan de telefoon de opzegging hebben doorgezet, waarbij ook de abonnementskosten zijn vergoed. We hadden graag gezien dat we de problemen per direct voor je hadden kunnen oplossen. Dat dit beter kan en moet, dat is evident. Ik hoop dat we vanaf hieruit lering kunnen trekken. Weet dat we altijd voor je klaar staan en mocht je in de toekomst toch de overstap willen wagen, onze deur voor je openstaat. Voor nu wens ik je in ieder geval nog veel succes bij Ziggo.

Graag hoor ik vandaag weer een update van jullie over wat jullie nu doen en hoe wij ons contract kunnen beëindigen vanwege het niet houden aan het contract door t mobile 

Inmiddels 5 weken en 3 dagen geen diensten van jullie 

@Boris ,

Ik heb nog wel een vraag.

Wanneer kom je in aanmerking om bij jullie kostenloos je contract te ontbinden?

Met andere woorden, hoeveel weken moeten jullie in gebreke blijven om daarvoor in aanmerking te komen.

Want als ik nu opzeg moet ik €450,- boete betalen.

Hoor graag.

Mvg.

Helaas vandaag weer zitten wachten op iemand die me terug gaat bellen. Inmiddels 4.5 week geen diensten van t mobile.

 

Beste t mobile,

Na precies 6 weken is onze storing van het internet en tv bij jullie nog steeds niet opgelost. In plaats van dat jullie iemand krijgen gemobiliseerd in de afgelopen 6 weken om naar het wijkpunt te gaan en onze verbinding te herstellen, deze diagnose werd namelijk al na 4 dagen gesteld door de monteur van guidion, is jullie oplossing van ons probleem nu dat wij kosteloos op kunnen zeggen. 

Hoe triest is dat? Nog nooit in mijn hele leven heb ik te maken gehad met zo'n slechte klantenservice als bij t mobile thuis, nog nooit! 6 weken zijn we aan het lijntje gehouden door een groepje incompente empathieloze leugenaars die van alles beloofd hebben, van terugbellen tot spoed aangeven bij volkerwessels om de storing op te lossen, maar de enige keer dat we in zes weken (!) zijn teruggebeld door iemand van t mobile is vandaag met de mededeling dat we kostenloos ons contract kunnen beëindigen. Dat geloof je toch niet?!

Ik weet niet of ik me moet gaan bezatten of dat ik taart moet gaan bestellen, maar 1 ding is zeker aan deze tragedie is godzijdank een eind gekomen. Met hangende pootjes terug naar Ziggo...…

Mvg.

 

Helaas vandaag weer gewacht op iemand die me terug ging bellen,  natuurlijk niets gehoord. Zelf bellen, lange wachttijd, eindelijk iemand gesproken die gaat het navragen, weer in de wacht en uiteindelijk hangt deze persoon gewoon op!! 

Weer zelf terug gebeld met als antwoord: Helaas mevrouw ik kan u ook niet helpen?!

Hopelijk gaat rechtsbijstand ons wel echt helpen.

Inmiddels 5 weken geen diensten. 

T mobile laat een gezin behoorlijk in de steek. Zo teleurstellend en verdrietig!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @De Lange Wapper, de uitvoerder is opnieuw aangestuurd. Er bleek sprake te zijn van een eenzijdige sluiting van het uitstaande ticket, duizendmaal excuses hiervoor. Ik heb met klem verzocht er nu extra veel vaart achter te zetten. Vijf weken is veel te lang.

Reageer