Problemen met upload 930 down 40 up

  • 24 December 2020
  • 12 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 2

Heren wat is de status begin het na 1 week wel beu te worden. Tmobile stuurt mij naar kpnnetwerkNL en daar zijn ze 2 keer van geweest voor de demping die te hoog zou zijn. Nu word er weer verteld dat ik naar guidion moet bellen , die heb ik gebeld hier geven ze weer aan dat er geen ticket is ( gister hebben ze me hier nog over gebeld om een afspraak te maken…. ) Vandaag weer met t-mobile gebeld daar word verteld dat er op 1 november niks aanwezig was dus monteur ook niks on testen.. Ik heb 2 keer aangegeven dat ik 1 november niks heb gemeld en dat dit niet bij mij adres hoort.. De medewerker blijft er maar over door gaan , ik heb vervolgens hier op het hele verhaal van A tot Z verteld en dat is heel kort sinds vorige week vrijdag en niet eerder en de telefoon word er opgegooid. Kijk als hij niet weet waar die mee bezig is daar kan ik natuurlijk niet zoveel aan doen ook ik heb niet altijd gelijk maar als je het niet meer weet gooi dan lekker niet de horen de op ( ik was gewoon redelijk :) )


Tmobile blijft maar schetsen dat het bij mij thuis moet liggen ik weet het niet maar sinds 2 a 3 weken zijn er meerdere meldingen over extreem lage upload.

Ik kan mijn andere topic niet meer terug vinden ook niet in mijn profiel of hij is verwijderd geen idee maar heb zelf al gedaan:

- Glas converter uitgewisseld 
- Router uitgewisseld 
- Kabel tussen glas en router vervangen

Je staat gemiddeld 15 tot 25 minuten in de wachten en elke keer krijg ik onzin te horen we kunnen 2 dingen doen :

- Laat mensen bellen die wel weten waar ze over praten inplaats alleen maar door te verwijzen aan te sturen naar mensen die het toch niet kunnen oplossen?

- Of ik zeg de hele klere bende gewoon op inclusief mobiels

Ik snap best dat jullie tijd nodig hebben om iets te analyseren / overleggen / uit te sluiten , echter zijn we bijna 1 week verder sinds het begon en ik ben nog geen stap verder heb wel wat beters te doen dan elke keer met tmobile , knpnetwerkNL , guidion bellen en iedereen wijst naar elkaar.

Dus T-Mobile @Sander @Brian  

Ik heb nu meerdere keren gebeld heb hier alle begrip voor maar op het forum zijn meerdere meldingen over dit soort problemen, maar mijn begrip raakt wel een beetje op als ik van het kastje naar de muur word gestuurd , hoor graag een reactie 

Sander 3 jaar geleden

Hoi @darkkkk @msv.msv @b18

 

Voorop gesteld: we zijn hier druk mee bezig. Net als jullie, willen we graag de hoogste snelheden en het stabielste internet aanbieden. Daar hoort ook een goede uploadsnelheid bij. Brian en ik hebben dit issue scherp en staan in direct contact met het onderzoeksteam. 

 

Ik zie dat er ook gebeld wordt over dit issue. Daar zal niet opeens aan ander antwoord komen. Hooguit verwarring als er een andere afslag wordt genomen. Ik wil jullie vragen het hier op de community te houden, dat scheelt een hoop verwarring bij jullie en Brian en ik weten dan ook zeker dat we geen bericht van jullie missen. Ook helpt het niet om hier een extra topic voor te openen. Ik zal dit topic dan ook sluiten. Er zijn momenteel drie topics over dit issue, die blijven open. 

 

glasvezel upload laag

traag internet

Upload laag Zyxel

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Zelfde probleem ook hier vandaag ook gebeld met T-Mobile je wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd meerdere mensen hebben hier last van kom op T-Mobile…….

Reputatie 2

Ik snap dat het feestdagen zijn maar jongens jullie leveren een dienst en leuk dat een storing uitgezocht moet worden maar ik ben nu 3 dagen verder en ik kan geen afspraak maken met guidion want ze hebben geen ticket en t-mobile zegt van wel. Ik denk dat @T-mobile drukker is met hun GOGOGOGO deals dan hun bestaande klanten voorzien van een goed netwerk en vooral de SERVICE ongeacht feestdagen!!! Als alles soepeltjes loopt is het logisch dat klantenservice / technische dienst lekker een biertje er bij pakt maar wanneer het een drama op je netwerk is en nee niet alleen bij mij thuis @TMobile scrol eens over het forum er zijn zat mensen die snelheid problemen hebben , geen internet hebben , klagen over de manier van helpen van de klantenservice….. het enige antwoord wat ik van jullie zie: Geen licht op het glas , Het ligt bij kpn , We zijn het aan het onderzoeken , we nemen zo snel mogelijk contact met je op

Als ik nu eens de automatische incasso terug stoneer, en net zo reageer als jullie dat naar jullie klanten doen behoud ik dan ook mijn diensten en blijven jullie dan ook netjes vragen om te betalen ?

Misschien is het verstandig om kundige mensen op de juiste plekken te zetten. Ik ben nu één week verder en ik ben nog even ver als vorige week 930Mbit down en 80 a 50mbit up tmobile jullie krijgen nog één week anders zie ik niks anders dan de hele bende bij jullie op te zeggen , als we niet serieus genomen worden dan zie ik geen andere optie dan over te stappen naar partijen die wel serieus met hun klanten om gaan

Je andere bericht staat gewoon hier:

 

Reputatie 2

Top thnx , ik log in via geen account en denk dat ene keer via thuis en andere.keer via mobiele account. Zag hem namelijk ook niet op mijn account bij topics staan 

Reputatie 2

Te triest voor woorden bel je op aangezien guidion afgelopen donderdag aangeeft dat de ticket is gesloten. Zegt De medewerker doodleuk ja de ticket staat nog open en er is geen nieuwe aangemaakt het enige wat ik voor u kan doen is een nieuwe aanmaken die gaat dan naar de backoffice en die zullen het door moeten zetten naar guidion……….. Het komt er dus op neer dat donderdag tmobile geen ticket heeft uitgezet naar guidion terwijl dit wel word gezegd. Dit kan weer 3 a 4 dagen gaan duren nou dikke prima dan zijn we 2 weken verder en nog is er niks veranderd alleen dat ze hun administratieve gezeik niet op orde hebben. Het is niks meer dan logisch dat wanneer er een storing is je daar tijd voor nodig hebt om dit op te lossen we zijn 2 weken afgerond bijna verder sinds het begon en er veranderd niks ja van het kastje naar de muur en 300  keer opnieuw. Als jullie je rotzooi niet op orde hebben en zelf geen monteurs in dienst hebben en guidion dit laten oplossen helemaal prima zorg dan dat die bende ook voor elkaar is. Jullie kunnen voor nu de diensten niet leveren en schetsen voor mij steeds meer het beeld dat het geen prioriteit heeft ( ben niet de enige die er last van heeft ) Dan zie ik geen reden om jullie nog geld te betalen voor de dienst en service die jullie toch niet normaal kunnen leveren. Als ik maar als een nummertje word gezien helemaal prima! dan gaan die nummertjes ook terug naar mijn rekening streept dat mooi tegen over elkaar weg!

Ook heb ik begrip dat het feestdagen zijn in deze bagger tijden en dat niet alles even snel gaat maar dit is nogmaals administratief geneuzel wat tmobile niet op de rit heeft zet er kundig personeel neer die weet wat ze doen zodat we niet op 2 dagen na meer als 1 week verliezen aan tickets uit zetten, wat toch niet word uitgezet en ga zo maar door

 

Reputatie 1

toevallig ook in deventer ? 2x Guidion bekabeling controleren 2x netwerk beheerder om lijn meting te doen alles is goed zit nu weer 15 min in de wacht bij Tmobile ben benieuwd wat ze nu te vertellen hebben upload blijft hangen op max 80mbps netwerkbeheerders denken zelf dat er intern een limiet is ingesteld want aan de aansluiting zou het niet liggen 

Reputatie 2

Yes ook Deventer , vijfhoek spikvorde 

 

Ach die klanten service is zo hopeloos geen verstand van zaken 

Reputatie 2

T-Mobile behandeld als storing opzich terwijl er meerdere signalen zijn dat dit niet zo is. Maar dat geven ze niet toe

Reputatie 2

toevallig ook in deventer ? 2x Guidion bekabeling controleren 2x netwerk beheerder om lijn meting te doen alles is goed zit nu weer 15 min in de wacht bij Tmobile ben benieuwd wat ze nu te vertellen hebben upload blijft hangen op max 80mbps netwerkbeheerders denken zelf dat er intern een limiet is ingesteld want aan de aansluiting zou het niet liggen 

Ik haalde eerst 40 a 30 a 50 en nu lijkt het u derdaad op upload capp van 100mbit , zie graag je reactie na het bellen met de klantenservice 

Reputatie 1

backoffice zal het nogmaals (oppakken kan 2weken duren )en ze willen een screenshot van mijn speedtest mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl dus iedereen die het probleem heeft even een mail sturen met screenshots van het probleem vergeet niet je klantnummer bij te vermelden hoop dat het dan sneller wordt opgepakt 

Reputatie 2

Hahahaha 🤣 zou het straks doen het kan 2 weken duren ? Sorry neem het eens serieus mensen betalen hier niet voor ik zit er echt aan te denken om de incasso te stoneren en dat betaal ik netjes terug mits compensatie maar hoe ze de storing afhandeling doen sorry is echt triest 

 

Nogmaals prima dat je het bij klanten thuis zoekt maar er zijn genoeg signalen dat dit niet zo is zet er eens prioriteit achter !!

Reputatie 7

Hoi @darkkkk @msv.msv @b18

 

Voorop gesteld: we zijn hier druk mee bezig. Net als jullie, willen we graag de hoogste snelheden en het stabielste internet aanbieden. Daar hoort ook een goede uploadsnelheid bij. Brian en ik hebben dit issue scherp en staan in direct contact met het onderzoeksteam. 

 

Ik zie dat er ook gebeld wordt over dit issue. Daar zal niet opeens aan ander antwoord komen. Hooguit verwarring als er een andere afslag wordt genomen. Ik wil jullie vragen het hier op de community te houden, dat scheelt een hoop verwarring bij jullie en Brian en ik weten dan ook zeker dat we geen bericht van jullie missen. Ook helpt het niet om hier een extra topic voor te openen. Ik zal dit topic dan ook sluiten. Er zijn momenteel drie topics over dit issue, die blijven open. 

 

glasvezel upload laag

traag internet

Upload laag Zyxel