Beantwoord

Problemen met verbinding na installeren (DSL)

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vrijdag 30 oktober zou mijn aansluit datum zijn en mocht ik dus gebruik gaan maken van t-mobile thuis. En eindelijk de dag was er, en geen internet. Gebeld. Nee sorry wij kunnen niks doen. Weer gebeld, nee sorry we kunnen niks doen. Uiteindelijk was het dan zover. 02-11 kon ik eindelijk van mijn internet gaan genieten. Heb daar ook een volle 16 u van genoten tot dat er weer geen WiFi was… jongens, wat is hier aan de hand? En waar ga ik voor betalen? Geen storingen.. niks. En niemand kan mij hiermee helpen. 

icon

Beste antwoord door Ella. 3 November 2020, 17:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ella. 

Betreft het glasvezel of DSL?

Branden bij glasvezel alle lampjes op de mediaconverter?

Bij DSL is de modem direct op het ISRA punt aangesloten waar ook de KPN kabel is aangesloten met de meegeleverde grijze DSL kabel voor de modem?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je bedraad wel verbinding? Zou je eens een fabrieksreset bij het modem willen doen?

Denken graag met je mee. :)

Het internet was goed aangesloten. Helaas gebeurde soms dat het lampje van het internet steeds uit was/viel. Ik heb nu weer internet maar ik hoop dat ik wel internet hou voor meer dan een dag. 
 

Ik laat weten wanneer ik er weer last van zal hebben.


 

Reputatie 7
Badge +4

Excuses. Ging iets mis met het posten.

Zeker. Misschien kun je datums en tijden noteren. Dat helpt webcare bij het zoeken. Zij kunnen kijken of er verstoringen op de lijn zitten. 

Reputatie 7

Hi @Ella., goed om te horen dat de verbinding nu stabieler lijkt. We zijn aan onze kant je verbinding ook aan het monitoren en sinds gisteren ziet je verbinding er stabiel uit!

Reageer