Beantwoord

Problemen vast Internet en TV T-Mobile Thuis 23-11-2021



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

144 reacties

Reputatie 7

Wat een top nieuws @RoHa en @feeverts! Super om te lezen dat het weer werkt. Als jullie nog andere vragen hebben, klop dan gerust weer aan. Voor nu een heel mooi weekend allebei! 😁

Hier totaal geen problemen gehad en snelheid is ook gewoon stabiel:

 

Sorry ik was te enthousiast. ik kon de site openen omdat ik via een ander netwerk en provider verbonden was. Het probleem bij mij is nog niet opgelost.

 

Reputatie 1

Hier ook inderdaad nog problemen met twitch helaas. hopelijk word het snel opgelost.

Reputatie 5

De app van mijn zonnepanelen (sems van goodwe) doet het ook niet via mijn tmobile thuis verbinding, wel over het mobiele netwerk.

Zie mijn eerdere reactie. Nog weer 20 sec van stroom gehaald, maar haalt niets uit. Mijn site http://oudekerk-naaldwijk.nl doet het nog steeds niet. De andere sites doen het bij mij wel.

 

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

Reputatie 3

Hier totaal geen problemen gehad en snelheid is ook gewoon stabiel:

 

Nette ping.. Dat haal echt echt lang niet. 

Ik heb de stroom kort van het modem gehaald. Echter zonder resultaat.

Ik gebruik. 

 

 Hopelijk komt het eens goed.

Gr. Roelof.

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

@Shilka,
Euh, misschien omdat er dan minder mensen online zijn en men, T-Mobile, eventueel zo de overlast van downtime wil en/of kan beperken? 

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!



 

Nette ping.. Dat haal echt echt lang niet. 

Deze ping en snelheid pas nadat ik 1 en ander heb veranderd.
 

  • Van nieuwe Cat 6A teruggegaan naar nieuwe Cat 5E.
  • Zyxel T-50 omgedraaid, dus de (LAN) stekkeringang zit nu aan de bovenkant. Plankje aan de muur gemaakt waarop de LAN kabels zijn vastgemaakt met enige speling om in de T-50 te kunnen pluggen, daarna geen problemen meer gehad. 
     

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

Kwam er laat in de middag pas achter dat Twitch met een VPN wel inlaadt 🥴

Reputatie 2

Zelfde probleem hier. Voorlopig maar weer de vpn aangezet.

Nog steeds onbereikbaar

Zelfde probleem hier. Voorlopig maar weer de vpn aangezet.

Welk zelfde probleem? 

Modem/router een harde reset geven wil soms ook wel helpen...:)

Helaas nog steeds onbereikbaar.

@Sander Streams op Twitch.tv lijken ook niet te laden. Site zelf werkt prima.

yep me2

  

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!

Zojuist bij een maat geweest met Ziggo, en ook daar onmogelijk (of je moet 5 kratten bier hebben) om video's te laden. Lijkt me wat zo zie geen T-Mobile / KPN / Ziggo issue…???

Hier met tele2-thuis (dus via t-mobile vast netwerk) ook geen twitch video's die willen laden. Ben wel benieuwd waarom er pas vannacht actie ondernomen wordt terwijl het probleem allang bekend is.

@Shilka,
Euh, misschien omdat er dan minder mensen online zijn en men, T-Mobile, eventueel zo de overlast van downtime wil en/of kan beperken? 

Daarnaast ervaar ik met zowel met KPN (1 Gbit/s) alsmede T-Mobile (1 Gbit/s) problemen met Twitch video's laden!!!



 

Welke downtime? De dag ervoor kon het euvel ook gewoon overdag verholpen worden. Ik ben de hele nacht online geweest en heb nu ook geen downtime gehad. Door een fix niet direct te implementeren maar er 15 uur mee te wachten, daar beperk je geen overlast mee.