Beantwoord

PS4 internet werkt niet en instellen extra router

  • 22 October 2022
  • 28 reacties
  • 557 Bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar t-mobile werkt mijn bekabelde internet niet goed op de ps4 (op wifi ook niet). Ik had bij ziggo nooit problemen en haalde hoge snelheden. Ik ben dus benieuwd of dit opgelost kan worden en hoe dat zou moeten? Ik heb gister een TP-link ax10 binnen gekregen en had gezien online dat ik het moest instellen met VLAN/IPTV. Ik weet niet welke cijfers ik daar moet invoeren en of het uberhaupt zo moet. Ik heb er echt helemaal geen verstand van dus als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel welkom zijn.

 

Alvast dank

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2022, 10:58

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LarsvanHouten 

Na het aansluiten van de TP-LINK AX10 op de mediaconverter kun je in de interface van de TP-LINK de instellingen toepassen die in dit topic staan :

https://community.t-mobile.nl/thuisnetwerk-566/glasvezel-huawei-modem-vervangen-voor-eigen-router-305727

Mocht je er niet uitkomen dan zou je een screenshot van de IPTV pagina kunnen delen zodat we kunnen meekijken.

Laat maar weten of het beter gaat met de TP-LINK.

Ik heb zelf geen mediaconverter is dat een groot probleem? ik heb een kabel vanuit de zyxel t 54 in de WAN poort van mijn TP-Link AX10. Ik heb heel weinig verstand hiervan en weet niet of dit dus goed is. Ik heb even gekeken maar weet niet wat ik moet invoeren en waar. onderin staat een afbeelding hoe ik het zie. 

Ook ben ik nog steeds benieuwd waarom het gewoon niet met de internet kabel vanuit de zyxel t 54 in mijn ps4 niet goed werkt? Maar als u of iemand verder kan helpen hiermee zou dat fijn zijn.

 

Reputatie 7
Badge +15

@LarsvanHouten 

Als je een Zyxel-T54 hebt dan zit er een apparaat tussen het glasvezelaansluiting en Zyxel-T54.