Beantwoord

rood bolletje, kan zijn dat ik dit dubbel geplaatst heb, sorry

  • 17 October 2022
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien de klantenservice gesloten is.

Sinds vanavond (ondertussen al een aantal uur geleden) heb ik geen internet meer en brandt het rode wereldbolletje op het modem. Er is niets geks gebeurd en eigenlijk gebeurde dit uit het niets. Verder vandaag gewoon internet gehad.

Ik heb alle stappen van de site al uitgevoerd, maar helaas zonder resultaat. 

Is er iemand met de gouden tip?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 October 2022, 22:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rene nl 

Welke lampjes knipperen, branden constant of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

power nr 1 is continue groen, PON is uit, LOS knippert fel rood 1 keer per seconde Lan is groen.

Op de router is alles OK. Die bevestigd dat de WAN off line is.

groeten Waqqas

het kastje is een EchoLife HG8310M

 

Reputatie 7
Badge +15

@rene nl 

Je zou misschien eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter op 1 foto kunnen plaatsen, volgens de lampjes komt er geen glasvezel signaal binnen op de mediaconverter.

Reputatie 7

Hi @rene nl, heel goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken! Ik zie dat één van mijn collega's gisteren het verzoek heeft ingediend naar onze technische dienst. Zij gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jou te verhelpen. Mijn collega heeft alle stappen al met jou doorgenomen om het issue op te lossen, dus de technische dienst gaat het nu verder oppakken en fixen. Excuses voor het ongemak! ❤

Reageer