Rood knipperende LOS-lampje op ONT, geen Diensten!

  • 5 February 2024
  • 18 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 2

Frustratie! 

 

Sinds Woensdagochtend 31-01  geen enkele dienst meer 😔!! 😡
Rood knipperende LOS-lampje op ONT, Klanten service gebeld storing aangemeld.   

Aangeven dat er zeer waarschijnlijk kabelbreuk/(anders patch eruit in de wijkcentrale) is, vanwege werkzaamheden in onze straat, 

Er wordt gewoon niet naar je geluisterd bij ODIDO, 😔 We hebben in huis een reserve moden en ONT kastje, beiden oms te beurt vervangen om defecte apparatuur uit te sluiten. 

Alsnog houden ze vast aan een guidion monteur! die is vrijdagochten langs geweest voor jan lul ! 

kon na een minuut weer weg, ja dit is duidelijk kabelbreuk of patch eruit in de wijjkast, je hebt gelijk ben voor niks gekomen zei die.. 

Inmiddels maandag geen enkele dienst in huis! en klantenservice kan geen updates geven! 

 

ODF benaderd, die geven weer aan wij moeten op Odido wachten!! 

 

Protocollen zijn er om ,als leidraad te dienen ! niet om je blind op te staren !! 

 

MVG, 

 

Dani

 

 

 

 

 

 

 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Danielson, goed dat je hierover een topic begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we gisteren de onderaannemer hebben aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kunnen zei dit euvel snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! Alvast bedankt.

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danielson, goed dat je hierover een topic begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we gisteren de onderaannemer hebben aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kunnen zei dit euvel snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! Alvast bedankt.

Reputatie 2

Hi @Danielson, goed dat je hierover een topic begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we gisteren de onderaannemer hebben aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kunnen zei dit euvel snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! Alvast bedankt.

 

Tot op heden niets vernomen, morgen zijn we een week verder! 

 

 

 

Reputatie 2

Kan ik zeld ODF benaderen ? of hebben jullie een ander partij aangestuurd ? 

Reputatie 2

Uiteraard geen reactie 😔

Reputatie 2

Hi @Danielson, goed dat je hierover een topic begonnen bent.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we gisteren de onderaannemer hebben aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kunnen zei dit euvel snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! Alvast bedankt.

 

 

Nog geen enkele vorm van contact geweest, kan ik een update krijgen aub ! 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danielson, ook ik heb nog steeds geen update. Het ligt nog bij de onderaannemer om opgepakt te worden! 

Reputatie 2

Onderaanemer is gisteren geweest, heeft de lijn gemeten breuk ligt 70 meter van de voordeur. 

zoals we al wisten aangezien dat de graafplek was, dit gaat nog ff duren helaas.

jammer dat Odido al zoveel tijd verspilt heeft, was ook zijn conclusie! hadden ze meteen geluisterd, dan had het dit week nog gekund. Nu afhankelijk van de planning hopelijk volgende week !! 

😔    

 

Reputatie 2

Bel je Odido na 15 dagen ! krijg je te horen u heeft toch helemaal geen storing 😔…

Lachwekkend gewoon !

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Danielson, bedankt voor de update.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de onderaannemer gister opnieuw aangestuurd is om dit op te lossen! 

Reputatie 2

Er is uiteraard niemand geweest om naar de breuk te kijken !!

Graag een update !

  

 

Reputatie 7
Badge +9

We wachten nog steeds op de onderaannemer @Danielson. Zij zullen vanzelf contact met je opnemen om een afspraak te maken! 

Reputatie 2

Vanzelf ?  er gaat al 17 dagen niets vanzelf ! hoe moeiliijk is het om de aannemer te benaderen en duidelijkheid voor de klant te vragen!

De Luiheid, bij Odido is absurd! 

 

Vanzelf ?  er gaat al 17 dagen niets vanzelf ! hoe moeiliijk is het om de aannemer te benaderen en duidelijkheid voor de klant te vragen!

De Luiheid, bij Odido is absurd! 

 

In problemen doorschuiven van het kastje naar de muur zijn ze inderdaad erg bedreven!

Reputatie 6
Badge +2

@Danielson Ik begrijp dat je jouw verbinding niet snel genoeg hersteld ziet, ik ook! Echter zijn wij hier afhankelijk van de netwerkbeheerder. 

Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al een update is. Gister hebben mijn collega’s van de technische dienst gehad met de netwerkbeheerder, zij gaven aan dat de werkzaamheden complexer liggen dan verwacht, waardoor het nog niet duidelijk is wanneer dit hersteld zal zijn. Weet in ieder geval dat ze er druk mee bezig zijn! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!

Reputatie 2

Goedemorgen, 

 

Er is weinig complex aan mijn storing! er is kabelbreuk voor mijn deur geweest net als bij de buren!

Dit is een questie van kaart opvragen hoe de kabel in de grond zit, en de breuk opmeten. 

De Glasvezelkabel moet gelast worden,dit duurt maximaal een uur! 

 

Geen idee waarom dit  een maand moet duren.. 

 

Reputatie 2

Ik stop hierbij met het posten op de community forum.. 

merk dat het tot meer frustratie/onbegrip leidt, en leidt toch niet tot een oplossing. 

als jezelf 10 jaar ervaring hebt met netwerken en als it'er werkzaam bent…. 

is de ervanring  met odido, om krankzinnig van te worden.. 

 

het gaat jullie allen goed ! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Danielson, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en de laatste update van de onderaannemer is als volgt: Het euvel ligt “hogerop”, er zijn meerdere problemen in deze straat, klanten zijn er bewust van dat het iets langer duurt. Mijn excuses voor het ongemak en lange wachttijd. Ik hoop oprecht dat het snel wordt opgelost!

Reputatie 2

De storing is eindelijk opgelost! 

Had wat voeten in de aarde! letterlijk! maar het is opgelost. 

Na twee keer meten had de monteur een goede schatting, waar de breuk ongeveer zat. 

Evides was zo handig geweest om de gele paal letterlijk in het glasvezel kabel te slaan, waardoor meerdere huizen zonder internet zaten. (paar keer)

omdat de monteurs maar een kabel per keer mogen herstellen, (ongelofelijk onefficient van de glasbeheerders) moesten ze dus meerdere keren uitrukken. 

Als Odido in de toekomst daadwerkelijk naaar zijn klanten luistert, kan dit soort gevallen binnen een week opgelost worden. dit hoeft echt niet drie weken tot een maand te duren. 

Ook ik heb actief achter ODF moeten aanzitten, en dat vind ik de taak van Odido! 

Voor nu eind goed al goed !  sterkte aan allen die dit moeten meemaken..

 

 

 

Reageer