rood wereldbol zyxel

  • 27 September 2023
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Ik heb 2 maanden zonder internet gezeten. Der zijn in die 2 maanden 3 guidion monteurs langs geweest. De 4e monteur die heeft alles nieuw geplaats waardoor mijn internet het eindelijk na 2 maanden deed. Maar nu 2 weken later kleurt het rode wereldbol weer rood en ben nu heel bang dat ik weer 2 maanden zonder internet ga zitten. Ik vind het echt niet kunnen dat ik niet gewoon normaal internet thuis kan hebben. Als dit niet snel wordt opgelost stap ik per direct over want ben echt klaar ermee.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @N.a.g.a., goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit? Zo niet, kun je alles voorzien van een powerflip? Dit doe je zo:

  • Powerflip
  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 Kan je mij daarna een terugkoppeling geven of alles weer werkt zoals het hoort? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo het @N.a.g.a. 

Heb je ook in je Odido account bij meer onder storingen gekeken of er een storing is op jouw adres?

Volgens het storingstopic is er een storing in regio Rotterdam.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @N.a.g.a., goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit? Zo niet, kun je alles voorzien van een powerflip? Dit doe je zo:

  • Powerflip
  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 Kan je mij daarna een terugkoppeling geven of alles weer werkt zoals het hoort? Alvast bedankt!

Reageer