Beantwoord

Routingtabel

  • 3 September 2020
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Mijn gegevens staan verkeerd in de routeringstabel, waardoor mijn thuisnetwerk wordt omgeleid.

Op welke wijze is de routingtabel te resetten of te wijzigen?

icon

Beste antwoord door TechRacing93 3 September 2020, 15:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @johannesdorsey 

Hoe bedoel je de gegevens staan verkeerd in de routingtable? 

Je kan niet zelf wijzigingen of resetten. Deze wordt automatisch aangemaakt door het modem,met de ip gegevens die zijn ingesteld. 

 

Uit deze routering blijkt dat mijn thuis netwerk wordt omgeleid. Graag zou ik dit willen aanpassen of resetten naar de fabrieksinstellingen.

Reputatie 6
Badge +3

Hier is niks mis mee zo te zien. 

Waaruit maak je op de je thuis netwerk wordt omgeleid? En waarheen dan? 

 

Nat 3, 4 en 10 zijn 3 netwerken.

Reputatie 6
Badge +3

T-Mobile gebruikt meerder vlan’s voor het leveren van de diensten. Dat levert direct meerdere interfaces op in de routingtable. 

NAS10_4 is zo te zien voor je Internet verkeer, gezien de adressen. 

NAS10_3 gezien dat 10.x.x.x adressen zijn zullen die voor t-mobile zijn voor remote beheer van je modem of stb. 

Niks om je zorgen over te maken als je het mij vraagt. 

Reageer