Sinds 24 feb geen internet

  • 26 February 2023
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Sinds de 24e geen internet, ondanks meerdere pogingen volgens instructie van Sander.

Een reactie geplaatst in dit topic:

Ik kreeg als reactie terug dat mijn abonnement niet gekoppeld is aan mijn account.

Dat lukt mij niet omdat ik vastloop op mijn geboortedatum (ook die van mijn vrouw werkt niet).

 

Ik heb een Zyxel modem en een Huawei media converter.

 

Graag hulp!


6 reacties

Kan ik in ieder geval 2 vouchers krijgen…. ik zit nog steeds zonder internet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remon_v, ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je verder helpen. Talk soon!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remon_v, dank voor je privébericht. Kan je een aantal vragen voor mij beantwoorden?

 

  • Brandt het WAN lampje, op het modem, continue groen?
  • Brandt het Power lampje op de ONT?
  • Hoe brandt het LOS lampje? (Knippert deze snel, vier keer per seconden, knippert deze langzaam, een keer per seconden of is het lampje uit)
  • Hoe brandt het PON lampje?

 

Alvast bedankt voor de moeite, talk soon!

Op de modem:

brandt het ‘wereld bolletje’ rood

De 2 lampjes links daarvan (vooraanzicht) branden groen

WiFI heb ik daar uitgeschakeld, deze heb ik doorgelinkt naar een andere router

 

Op de Huawei:

Power en LAN branden groen

LOS knippert om de seconde rood

PON doet niks

Kan ik 2 vouchers krijgen…. zit al dagen zonder internet!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remon_v, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Houd er wel rekening mee dat dit een paar dagen kan duren. Ik heb je een vouchercode in een privébericht gestuurd. Let op: de voucher kan alleen worden geactiveerd met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan). 

Reageer