sinds dat Tweak een samenwerking heeft met t-moblie

  • 21 August 2023
  • 9 reacties
  • 344 Bekeken

Sinds Tweak een samenwerking heeft met t-moblie wordt ik steeds gebeld door dit nummer 0614094100 dit is verkoop van t-moblie ik wordt hierdoor gebeld maar als je opneemt wordt er niks gezegd.

Ik heb het telefoonnummer dan ook meteen geblokkeerd.

Als Tweak ongevraagd telefoonnummers door geef aan t-moblie dan vind ik dat niet goed.

 

Hebben hier meer mensen last van

Die bij Tweak zitten?

 

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daniëlle281991 

Excuses als je steeds belletjes ontvangt die je liever niet krijgt. Je kan via My T-Mobile bij privacy instellingen ook aangeven dat je liever geen aanbiedingen ontvangt van ons. Ik hoop dat je zo verder komt.

Reputatie 2

Als klant van Tweak kan je moelijk inloggen bij My T-Mobile (Odido) als je geen klant bent van Odido. Dus wij kunnen dit niet aangeven.


Ik heb inmiddels het nummer geblokkeerd, werd gek van de hoeveelheid belletjes. Zo jaag je klanten weg.

Reputatie 2

Hoor graag of jullie hier nog iets aan gaan doen.

Hoor graag of jullie hier nog iets aan gaan doen.

Sinds Tweak is overgenomen door T-Mobile (Odido) hoor ik meerdere klachten.

Verder gebruikt T-Mobile (Odido) bij glasvezel internet geen glasvezel naar de router/modem maar een utp kabel dus niet zo als Tweak deedt een glasvezel kabel naar de router/modem met een utp kabel heb je altijd verlies op de verbinding. Dus haal je nooit 1gb/s

Ik hoop dat Tweak gewoon blijft bestaan.

Ik heb zelf een router/modem gekocht en deze kan alleen van de glasvezel verbinding aan de muur naar de router gaan via een glasvezel kabel.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daniëlle281991 

Een NT/ONT die het glasvezel omzet naar internet zorgt niet voor snelheidsverlies, tenminste bij mij en veel andere niet 

De glasvezel met een SFP module aansluiten op de router is vaak ook mogelijk.

Als ik nu naar Tweak ga dan kom ik op XGSPON en is er een Genexis ONT nodig.

Ik heb een verbinding met AON glasvezel naar glasvezel (SFP module) router onderstaande foto dat zit aan de muur zo dus

 

Hallo @Daniëlle281991 

Een NT/ONT die het glasvezel omzet naar internet zorgt niet voor snelheidsverlies, tenminste bij mij en veel andere niet 

De glasvezel met een SFP module aansluiten op de router is vaak ook mogelijk.

Als ik nu naar Tweak ga dan kom ik op XGSPON en is er een Genexis ONT nodig.

Ik heb een FRITZ!Box 5590 en die zit via een SFP module rechtstreeks verbonden met een glasvezel kabel (AON) en deze kan ook XGS-PON gebruiken zonder een Genexis ONT

Reputatie 7
Badge +15

@Daniëlle281991 

Met Odido AON en GPON moet het wel lukken om het glasvezel rechtstreeks op de Fritzbox aan te sluiten, met XGSPON is dat nog niet mogelijk volgens AVM.

@Daniëlle281991

Met Odido AON en GPON moet het wel lukken om het glasvezel rechtstreeks op de Fritzbox aan te sluiten, met XGSPON is dat nog niet mogelijk volgens AVM.

ik heb een AON- en GPON-module 

dit is wat de klantenservice van odido zegt

mocht je bij ons een glasvezel bestelling plaatsen dan krijg je een GPON verbinding op het eigen netwerk met een Huawei ONT. Het blijft nog steeds mogelijk om het glasvezel rechtstreeks aan te sluiten maar dan heb je een Fritzbox nodig met GPON ondersteuning. 

 

ik heb een GPON-module dan moet het toch werken

 

Reageer