Beantwoord

Sinds vanmiddag geen signaal meer.

  • 23 August 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3

Ik ben sinds gister klant van T-Mobile, glasvezel abbo genomen etc, gister aangesloten alles werkt.. en nu werkt niet, internet icoon is rood op de modem, de pon lamp knippert snel. 

ik werk volledig vanuit huis op mijn pc, die niet over een wifi kaart beschikt. dus die unlimited internet code heb ik niks aan. als nieuwe klant is dit natuurlijk niet de bedoeling, ook werd er gelogen door de eerste collega van tmobile die ik gesproken had, hij zei namelijk dat mijn wijk er last van had, maar de andere die ik sprak zag hier niks van terug. 

Ik heb een beetje de topics gelezen en zie mensen al 5-6 weken zonder internet zitten en dit is natuurlijk niet de bedoeling.

icon

Beste antwoord door Boris 24 August 2022, 10:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

pon lampje knippert ook. als dit voor morgen niet gefixt is dan ga ik gewoon terug naar ziggo, ik moet immers thuiswerken.

Reputatie 3

niemand?

Reputatie 7

Hoi @MinhoS,

Thanks voor je bericht en welkom op de T-Mobile Community! We beantwoorden berichten hier op volgorde van binnenkomst, waardoor het soms langer kan duren voordat je een direct antwoord hebt. Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met onze telefonische collega's en dat onze technische dienst er alles aan gaat doen om de verbinding te herstellen. Ik weet zeker dat we dit voor je kunnen oplossen. Wil je ons laten weten wanneer het onderzoek is afgerond? Wij zijn ook erg benieuwd! 

Reageer