sinds vanmorgen 7 uur geen internet in odijk

  • 15 March 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Sinds vanmorgen hebben wij geen internet. Wij hebben glasvezel en wonen in odijk. Wat is er aan de hand en wat is de verwachting van deze storing??

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Marijehendrix 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om jouw verbinding te herstellen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om een lijnmeting te doen en er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Geen zorgen, ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en voor je oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Marijehendrix 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om jouw verbinding te herstellen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om een lijnmeting te doen en er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. Geen zorgen, ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en voor je oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reageer